تحقیق در مورد بازار محلی

روند املاک و مستغلات در ایران فقط بر خریداران خانه تأثیر نمی گذارد، بلکه بر اجاره کنندگان نیز تأثیر می گذارد. هنگامی که به دنبال خانه اجاره ای در تهران هستید، باید چشم خود را به بازار محلی داشته باشید. با استفاده از منابعی مانند گزارش اجاره ملی لیست آپارتمان، درباره آنچه در بازار املاک شهر شما می گذرد تحقیق کنید. این مقاله که توسط کارشناسان املاک اسپیس گردآوری شده را با دقت مطالعه کنید.

هر آنچه که باید در مورد اجاره آپارتمان خود بدانید

 این نه تنها می تواند پیدا کردن اولین آپارتمان شما را کم استرس تر کند، بلکه می تواند به شما ایده بهتری درباره عواملی که ممکن است بر جستجوی شما تأثیر بگذارد، بدهد.

قیمت اجاره فعلی

مانند قیمت خانه، نرخ اجاره در طول زمان بسته به وضعیت بازار تغییر می کند. بدیهی است که زمانی که قیمت اجاره پایین است، پیدا کردن اولین آپارتمان خود ایده آل خواهد بود. اما به جای اینکه شکار آپارتمان را تا زمانی که شرایط بازار تغییر کند به تعویق بیندازید، با قیمت‌های فعلی اجاره خرید کنید تا یک خط پایه پیدا کنید تا بتوانید گزینه‌های خود را بهتر مقایسه کنید. این به شما این امکان را می دهد که تعیین کنید چه چیزی در بودجه شما معقول است.

دسترسی

هنگامی که تقاضا برای واحدهای اجاره ای بالا باشد، شکار آپارتمان می تواند رقابتی شود. دانستن اینکه آیا این مورد برای بازار محلی شما صادق است یا خیر، به شما ایده خوبی از سرعت تصمیم گیری شما می دهد. وب سایت هایی مانند RentCafe را بررسی کنید تا ببینید آیا قیمت اجاره بها در ماه های اخیر افزایش چشمگیری داشته است یا خیر. اگر آنها داشته باشند، این نشان دهنده عرضه کم و تقاضای بالا است، به این معنی که شما باید سریعاً برای قفل کردن یک آپارتمان اقدام کنید.

اندازه و امکانات واحد

اندازه آپارتمانی که می توانید دریافت کنید، و همچنین امکاناتی که با خانه اجاره ای شما ارائه می شود، در نهایت به بودجه شما و آنچه در بازار املاک و مستغلات محلی شما رایج است بستگی دارد. در حین تحقیق در مورد خانه‌های اجاره‌ای در منطقه خود، به این نکته توجه داشته باشید که چه اندازه‌های آپارتمانی رایج‌تر هستند، چه ویژگی‌هایی معمولاً شامل می‌شوند و محدوده قیمت آن‌ها چقدر است. این به شما کمک می کند تا قبل از بازدید از خانه، انتظارات خود را کاهش دهید.

دریافت وام مسکن جوانان برای خرید و سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات

قوانین موجر و مستاجر

در حالی که برخی از قوانین مالک و مستاجر در سطح فدرال اعمال می شود، ایالت ها نیز قوانین و مقررات خاص خود را دارند. حتماً در مورد قوانین مالک و مستاجر محل زندگی خود مطالعه کنید . این قوانین اغلب تغییر می‌کنند و حاوی عواملی هستند مانند اینکه آیا صاحبخانه شما به « علت عادلانه » برای اخراج شما نیاز دارد یا خیر. اجاره‌کنندگان آپارتمانی که برای بار اول و کهنه‌کار به طور یکسان باید در مورد قوانین محلی و فدرال قبل از شروع جستجو یا اجاره آپارتمان، آموزش ببینند.

هزینه ها را ارزیابی کنید

قبل از شروع به جستجوی اولین آپارتمان خود، باید بودجه خود را در نظر بگیرید . این به معنای برنامه ریزی برای هزینه ها و هزینه های نقل مکان و همچنین هزینه های ماهانه زندگی مانند اجاره و خدمات آب و برق است. فهمیدن اینکه دقیقاً برای چه چیزی می پردازید ممکن است به این هزینه ها کمک کند که برای اجاره کنندگانی که برای اولین بار اجاره می کنند کمی کمتر احساس شود.

هزینه درخواست

بسیاری از صاحبخانه‌ها و شرکت‌های مدیریت املاک از مستاجران بالقوه می‌خواهند تا هزینه‌ای را به همراه درخواست خود برای جبران هزینه‌های پیش‌زمینه و بررسی اعتبار لازم برای اجاره آپارتمان ارائه کنند. خبر خوب این است که متوسط ​​هزینه درخواست معمولاً حدود 30 دلار است.

هزینه اداری

مانند هزینه درخواست، هزینه مدیریت چیزی است که صاحبخانه ها و شرکت های مدیریت اجاره در کنار درخواست شما می پردازند. این هزینه بسته به قیمت آپارتمان متفاوت است و برای تکمیل وجوه از دست رفته و در عین حال خارج کردن واحد از بازار در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این هزینه نشان دهنده ادعای موقت شما در مورد آپارتمان قبل از نهایی شدن اجاره است، برخی از صاحبخانه ها آن را برای اجاره ماه اول شما اعمال می کنند.

سپرده امنیتی

برای پوشش خسارت احتمالی به یک واحد اجاره ای، پیشاپیش مبلغی برای وثیقه پرداخت می شود. اجاره‌دهندگانی که برای بار اول می‌آیند، می‌توانند انتظار داشته باشند که این سپرده – که معمولاً هنگام امضای اجاره نامه‌تان ارائه می‌شود – برابر یا کمتر از اجاره یک ماهه باشد . اگرچه همیشه اینطور نیست، اما با این فرض که در زمانی که در آنجا زندگی می کنید به خوبی از واحد مراقبت می کنید، امکان بازپرداخت سپرده امنیتی شما هنگام نقل مکان وجود دارد.

افزایش تقاضا برای خرید و سرمایه گذاری در املاک اداری تجاری و مسکونی

هزینه های جابجایی یکی دیگر از هزینه‌هایی که افراد برای اجاره اولین آپارتمان خود باید از آن آگاه باشند، هزینه نقل مکان است. این هزینه یک هزینه یکباره و غیرقابل استرداد است که معمولاً بین 30 تا 50 درصد اجاره یک ماهه است و برای پوشش هزینه آماده سازی یک آپارتمان در تهران برای سکونت، از جمله تعمیرات لوازم خانگی، رنگ تازه، تمیز کردن و سایر اقدامات مقدماتی است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *