دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و فروش مسکن

چرا نباید املاک ویتنام بخرید؟ تصور کنید که خانه ای می خرید… اما چند دهه بعد، شخصی به ملک شما می آید و می گوید زمان تمام شده است، دیگر مال شما نیست. به املاک و مستغلات در ویتنام خوش آمدید! ممکن است فکر کنید که این اغراق آمیز است، اما می ترسم بگویم که اینطور نیست. پیش فروش آپارتمان در رودهن با وجود جذابیت توسعه اقتصادی ویتنام (و چشم انداز خرید سهام یا راه اندازی یک شرکت در اینجا)، من بسیار مخالف خرید املاک و مستغلات در ویتنام هستم.

تخمین قیمت خانه و آپارتمان توسط کارشناسان املاک و مستغلات منطقه

روی کاغذ، به نظر بد نیست. به هر حال، افراد خوش‌بینانه از ویتنام به این واقعیت اشاره می‌کنند که معرفی قانون ویتنامی در مورد مسکن مسکونی در سال 2015، خرید ملک را برای خارجی‌ها بسیار آسان‌تر کرده است. با این حال، هنگامی که درگیر و علاقه مند شدید، مشاوران املاک و توسعه دهندگان سعی می کنند شما را با خبرهای بد راحت کنند. مشاوران املاک در ویتنام می گویند که هنوز برخی از مسائل “کوچک” در خرید املاک وجود دارد.

واقعیت های بازار املاک و جلوگیری از کلاهبرداری هنگام معامله آپارتمان

 مانند این واقعیت که بسته به تعداد سرمایه گذاران خارجی که در حال حاضر در آن منطقه هستند، محدود به خرید ملکی خواهید بود. به عنوان مثال، افراد خارجی مجموعاً محدود به خرید حداکثر 30 درصد از آپارتمان‌ها در کاندومینیوم‌ها هستند و نمی‌توانند بیش از 10 درصد از املاک را در پروژه‌های زمین‌دار داشته باشند. برج پامچال اگر این کافی نبود، آنها همچنین تعداد کل خانه‌هایی را که می‌توان در یک منطقه شهری خاص توسط خارجی‌ها تملک کرد، محدود می‌کنند.

با توجه به اینکه ویتنام خانه برخی از متراکم‌ترین مناطق جهان است، مشکل است. بنابراین، اغلب ممکن است قبل از حضور مهاجران قابل توجهی از سرمایه گذاری در مناطق مهم جلوگیری کنید. ترکیبی بین رشد جمعیت ویتنام، نرخ شهرنشینی، افزایش طبقه متوسط ​​و اقتصاد قوی به این معنی است که قیمت املاک و مستغلات مطمئناً در طول زمان افزایش خواهد یافت.

دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و فروش مسکن

پرداخت به موقع اقساط آپارتمان های پیش خرید شده توسط مشتریان

 متأسفانه، شما نمی توانید واقعاً زمینی در ویتنام داشته باشید – چه به عنوان یک بومی یا خارجی. حقوق مالکیت (عدم) ویتنام نکته اصلی این است که شما در واقع مالک کل املاکی نیستید که ظاهراً می‌خرید. بسیاری در دنیای غرب به این ایده عادت کرده اند که هنگام خرید خانه، مالک زمین زیر ساختمان نیز هستید. در کشورهای دیگر، از جمله ویتنام، لزوماً اینطور کار نمی کند.

در دانشکده حقوق، اغلب آموزش داده می شود که مالکیت املاک و مستغلات «مجموعه ای از حقوق» است تا پیچیدگی های مالکیت را نشان دهد. به عنوان مثال، ممکن است شما صاحب یک قطعه زمین باشید، اما ممکن است حق نداشته باشید روی آن آسمان خراش بسازید یا در آنجا مغازه باز کنید. اینها حقوقی هستند که می توانند در یک قرارداد بسته بندی شوند یا حتی ممکن است پیشنهادی نباشند.

خط آخر

در ویتنام، مجموعه حقوقی که غربی ها معمولاً در مناطق کمتر عجیب و غریب از آن برخوردار هستند از یکدیگر جدا شده است و هیچ راهی برای دریافت کل بسته وجود ندارد. اساساً، می‌توانید سازه‌ای را خریداری کنید که در یک قطعه زمین است، اما در واقع، بسته به موقعیت مکانی، زمین را برای مدت 50 تا 70 سال از دولت ویتنام اجاره می‌کنید. این به عنوان اجاره نامه شناخته می شود، و معمولاً درک می شود که در صورت فسخ آن، دولت آن را تمدید خواهد کرد.

واقعیت های بازار املاک و جلوگیری از کلاهبرداری هنگام معامله آپارتمان

شرکت‌های دولتی ویتنام در حال حاضر تحت رقابت بین‌المللی قرار گرفته ‌اند و دولت تلاش خود را برای خصوصی‌سازی همه آن‌ها بدون نیاز به مقابله با بحرانی با ابعاد وجودی به طور همزمان انجام داده است. مکان هایی مانند کامبوج، مالزی و فیلیپین در مورد کارآفرینی و سرمایه گذاری در ملک بسیار کمتر بوروکراتیک هستند. علاوه بر این، شما در واقع می توانید به جای رابطه مستاجر شبه دائمی ویتنام با دولت، املاک را بر اساس مالکیت آزاد داشته باشید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *