جستجوی سرمایه گذاری را شروع کنید

ما جذابیت مهاجرت به یک خانه جدید را درک می کنیم. به هر حال، سخت است که فریفته وسایل، کفپوش‌ها، و سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و الکتریکی جدید نشوید. به‌علاوه، خرید یک مکان قدیمی  که نیاز به کار دارد می‌تواند ترسناک باشد، به‌ویژه برای آن دسته از ما که تنها تلاش‌شان برای بازسازی خانه، تماشای تکرارهای است.با این حال، خریداران خانه  می توانند تمام زیبایی و پتانسیل را در خانه های قدیمی مشاهده کنند. چیزی که برخی آن را به چشم زخم می‌دانند.

جستجوی سرمایه گذاری را شروع کنید

برخی دیگر آن را جذابیت می‌دانند  چهار دیوار پر از تاریخ که نمی‌توان آن‌ها را تکرار کرد. علاوه بر عامل نوستالژی، یک خانه قدیمی می تواند یک خرید هوشمندانه برای کیف پول شما باشد.خرید آپارتمان در رودهن با وام نگاهی به مهمترین دلایلی که چرا خرید یک خانه قدیمی ممکن است بهترین تصمیمی باشد که می‌گیرید، بیندازید.چه چیزی به عنوان خانه قدیمی طبقه بندی می شود؟ به طور کلی، اگر خانه ای از مصالح مدرن مانند بتن با کارایی بالا استفاده نکرده یا حاوی آن نباشد.

تجزیه و تحلیل روند قیمت

به عنوان “قدیمی” شناخته می شود. به طور معمول، این خانه ها قبل از سال ساخته شده بودند. املاک و مالک پارک ، توضیح می‌دهد که خانه‌های قدیمی‌تر به شما پول بیشتری می‌دهد.او می‌گوید به‌ طور متوسط ، یک ساختمان جدید با اندازه‌ی مشابه می‌تواند درصد بیشتر از یک خانه  و به‌ روز شده به فروش برسد. در حالی که خانه های جدیدتر ممکن است هزینه کمتری برای نگهداری داشته باشند، آنها همچنین با مواد مختلفی مانند محصولات کم مصرف ساخته می شوند .

تجزیه و تحلیل روند قیمت

که هزینه ساخت آنها و در نتیجه هزینه خرید آنها را افزایش می دهد خانه های قدیمی ساخت و ساز با کیفیت تری دارند این جمله “آنها آنها را مانند گذشته نمی سازند” به طور کلی درست است. خانه‌های مستقر برای ماندگاری ساخته می‌شوند و بسیاری از جنبه‌های ساخت و ساز امروزه قابل بازتولید نیستند. خانه‌های قدیمی‌تر ممکن است با چوب ساخته شده از درختان کهنسال درختانی که با عدم ایجاد مزاحمت به سن بالایی رسیده‌اند و بنابراین در برابر پوسیدگی و تاب برداشتن مقاوم‌تر باشند.

قیمت مسکن در دسترس

حتی دیوارها نیز به احتمال زیاد متفاوت هستند. در خانه‌های قدیمی‌تر، احتمالاً با گچ و تراش ساخته شده‌اند، که از نظر ساختاری قوی‌تر از دیوار خشک خانه‌های مدرن است. این مواد قدیمی تر مانع صوتی و عایق بهتری نیز می کنند.به دنبال خرید خانه هستید؟  جستجوی خود را شخصی کنید تا خانه ای را پیدا کنید که مناسب شما باشد هنگام انتخاب محله ، خریداران خانه چندین فاکتور از جمله منطقه مدرسه، میزان جرم و جنایت و پیاده‌روی را در نظر می‌گیرند. اگر به دنبال خرید یک خانه قدیمی هستید.

قیمت مسکن در دسترس

به احتمال زیاد در منطقه ای با ثبات و احتمالاً با ثبات است. این چیز خوبیه. آن درخت بلوط بالغ را می بینید که بر فراز حیاط جلویی سر به فلک کشیده است که دهه ها طول کشید تا به چنین ارتفاعاتی برسد؟ از ساخت و ساز جدید آن نوع جذابیت محدود را دریافت نخواهید کرد.برخی از خانه‌های قدیمی‌تر توانسته‌اند امکاناتی را که مشخصه دورانی است که در آن ساخته شده‌اند، حفظ کنند  به‌عنوان مثال، تاج‌سازی اصلی، کف‌های چوبی با طرح‌های شاه ماهی و توکار.

خط آخر

در حالی که خانه های جدیدتر منعکس کننده روندهای زمان حال هستند، آنها دیگر سلیقه های را برآورده نمی کنند. خانه‌های ویکتوریایی با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی معتبر یا اتاق نشیمن غرق‌شده در اواسط قرن را نمی‌توان در خانه‌های مدرن پیدا کرد. در حالی که بسیاری از طراحان این ویژگی ها را تقلید می کنند، ممکن است ترجیح دهید به سمت چیز واقعی بروید.خانه‌های جدیدتر ممکن است با امکانات جدیدتری همراه باشند، اما در بیرون مخصوصاً در حیاط خلوت چیزها چندان قابل توجه نیستند.

طبق داده‌های ، ساخت ‌وسازهای جدید تمایل دارند خانه‌های بزرگ‌تری را در زمینی کوچک‌تر ارائه دهند.اندازه متوسط ​​یک خانه جدید ازدر تلاش برای پایین نگه داشتن هزینه خانه های جدید و کسب درآمد بیشتر، سازندگان خانه ترجیح داده اند خانه های بزرگتر را در زمین های کوچکتر بسازند. طبق گفته ،”وقتی قیمت خانه با سرعت بالا افزایش می یابد، ارزش زمین حتی سریعتر افزایش می یابد که به نوبه خود هزینه خانه ها را بالاتر می برد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *