آپارتمان‌های مناسب با شرایط وام در منطقه آرام و دل‌نشین رودهن

یافتن ساختمان های نزدیک سکونت

چرا به جای مبارزه با نظام، آنچه را که مجاز است انجام ندهید و آن مزایا را به دست آورید؟شما می توانید ه عنوان یک ایرانی، واحدهای رود هن را به صورت آزاد داشته باشید. خرید آپارتمان در رودهن با وام خانه‌ها و ویلاها به غیر ازایرانی ها محدود می‌شوند به جز اجاره‌های بلند مدت خارجی ها می توانند خانه بخرند خریداران به طور کامل میتوانند به صورتی خانه داشته باشند.

نیافتن ساختمان های نزدیک سکونت

 به عبارت دیگر، در حالی که نمی توانید زمین زیر یک مجتمع آپارتمانی بزرگ را بخرید، مطمئناً می توانید بخشی از آپارتمان های آن زمین را خریداری کنید.با این حال، مانند همیشه همه چیز آنقدر که در ابتدا به نظر می رسد ساده نیست.قوانینی وجود دارد که بیان می کند نمی توانند بیش از 49 درصد از مساحت هر ساختمان را داشته باشند. در عمل، یافتن ساختمان هایی که حتی به آستانه 49 درصد مالکیت نزدیک می شوند، غیر معمول است.

مزایای سرمایه گذاری در املاک

با این وجود، این تا حدی به این معنی است که توانایی شما برای سرمایه گذاری کاملاً به محبوبیت یا عدم محبوبیت یک ملک خاص در بین سایر بستگی دارد.برج آسمان علیرغم اینکه این محدودیت قصد اصلی آن نیست، می تواند تا حدی به عنوان یک سیستم هشدار اولیه در مورد ارزش گذاری بیش از حد چیزی عمل کند.با توجه به اینکه میانگین حقوق ماهانه ، محتمل‌ترین مقصر برای افزایش ارزش املاک و مستغلات سایر هستند .

مزایای سرمایه گذاری در املاک

که سرمایه کافی از کشور را دارند تا بتوانند بازارهای داخلی را منحرف کنند.به این ترتیب، اجازه ندادن به سرمایه گذاری در املاکی که عمدتاً توسط مهاجران سرمایه گذاری می شوند، ممکن است در واقع چیز خوبی باشد.ایران ، به طور کلی، کشوری است که مراقب نحوه تعامل با خود است، اما انگیزه های خاصی برای ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در کشور ایجاد کرده است.

قیمت های مناسب تری نسبت به  ملک های دیگر

مزایای سرمایه گذاری در املاک اخیراً در تلاش است تا شهرت خود را به عنوان مکانی که در آن دیجیتال ارزان قیمت می توانند راه اندازی کنند، متزلزل کند و فروش برج صیاد 2 اکنون در تلاش است تا به مخاطبان با کیفیت بالاتر پاسخگو باشد.برای واجد شرایط بودن برای برنامه ویزای سرمایه گذاری آن ، باید ملکی به ارزش ده میلیون خریداری کنید، که قیمت تندتری نسبت به سایر برنامه های این چنینی است.

به عنوان مثال، برنامه که به طور نامحدود به تعویق افتاده بود ، که برای سرمایه گذاری نیاز داشت، ارزش پولی بهتری داشت.با این وجود، ویزای سرمایه گذاری ملک به شما امکان دسترسی مادام العمر به یکی از مرکزی ترین و پویاترین اقتصادهای آسیا را می دهد. علاوه بر این، اگر این هدف اصلی شما باشد، به شما امکان می دهد به طور دائم در این مکان زندگی کنید.

قیمت های مناسب تری نسبت به  ملک های دیگر

خط آخر

برای واجد شرایط بودن برای این برنامه سرمایه گذاری، خرید باید مستقیماً از یک توسعه دهنده ملک باشد و قوانین خاصی برای دریافت این ویزا باید رعایت شود.علاوه بر این، در حال حاضر قانونی در دست اجراست که به خارجی هایی که آپارتمان هایی با قیمت بین 3 میلیون بات تا 10 میلیون می خرند یا به سرمایه گذاران می دهند.

اما این قانون هنوز اجرایی نشده است. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .آیا مالکیت املاک ایده خوبی است؟مالکیت املاک در تایلند به عنوان یک خارجی دارای معایبی است، اگرچه می توان همین را در مورد بسیاری از مناطق دیگر نیز گفت. بسیاری از این مسائل بخشی از دردهای فزاینده اقتصاد در حال توسعه است.با این وجود، با گذشت زمان و توسعه اقتصاد، پتانسیل بالایی وجود دارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *