افزایش اجاره و رهن خانه و آپارتمان

به نظر می رسد آنها به طور کلی در مورد ملک بی علاقه هستند.افرادی که می خواهند ملکی را اجاره کنند اما به نظر می رسد به خود مکان اهمیت زیادی نمی دهند، احتمالاً قصد ندارند در آنجا زندگی کنند. حتی اگر مطمئن نیستید که آنها قصد دارند با فضا چه کاری انجام دهند، بعید است که چیز خوبی باشد.آ نها می پرسند که آیا پلیسی در ساختمان زندگی می کند؟ فروش آپارتمان در رودهن این باید یک علامت هشدار آشکار باشد. بسیاری از مردم بدون اینکه کار اشتباهی انجام داده باشند از پلیس خسته شده اند،

ریسک های ناشی از پیش خرید واحد آپارتمانی در برج

 بسیاری از افراد حتی دلایل خوبی برای این کار دارند، اما افسران خارج از وظیفه در خانه معمولاً خطر بسیار کمی برای این افراد دارند. از طرف دیگر مجرمان اغلب پارانوئید هستند، زیرا در اطراف هر پلیسی، خارج از وظیفه یا در حال کار هستند. آنها منفعلانه به ملک توهین می کنند، حتی اگر در مورد اجاره آن بحث می کنند. برخی از مستاجران هنگامی که می خواهند شما را در حالت دفاعی قرار دهند، این مسیر را طی می کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که اگر از ملک راضی نیستند، ارتقاء و افزونه دریافت خواهند کرد.

رقابت مشتریان بر سر خرید آپارتمان های زیر قیمت

بازی های آنها را نادیده بگیرید و به سراغ مستاجر دیگری بروید که سعی نمی کند شما را بازی کند. یکی از والدین قرارداد اجاره را امضا می کند، صحبت می کند و احتمالاً همه وظایف را از طرف آنها انجام می دهد. زمانی که برای اولین بار مستاجران از حمایت والدین برخوردار می شوند، نشانه خوبی است. گفته شد، والدین باید در پیش فروش آپارتمان در رودهن حاشیه همه تراکنش‌های شما باشند و مستاجر نمایش را اجرا کند. آنها چهره خود را از دوربین های امنیتی شما پنهان می کنند.

رقابت مشتریان بر سر خرید آپارتمان های زیر قیمت

آیا این هرگز نشانه خوبی است؟ اگر آنها مدرکی نمی خواهند که آنها در ملک شما بوده اند، پس برنامه های آنها برای ملک احتمالاً ناسالم است. علاقه آنها به ماشین های لباسشویی سکه ای محدود به بررسی قفل روی جعبه سکه است. دلیلی وجود دارد که شرکت های مدیریت دارایی عاشق کارت های خشکشویی هستند. ماشین‌های لباس‌شویی سکه‌ای در معرض سرقت هستند و مستاجرینی که احساس می‌کنند نیاز به بررسی جعبه قفل دارند، به گزینه‌های چرخه فکر نمی‌کنند.

ثبت درخواست جهت دریافت وام مسکن

آنها می پرسند که چرا باید درخواست را پر کنند. یا این شخص روند اجاره را نمی‌فهمد (در این صورت می‌توانید فقط آن را برای او توضیح دهید) یا سعی می‌کند چیزی را که فکر می‌کند روند درخواست فاش می‌کند پنهان کند. آنها امضای قرارداد را تا آخرین لحظه به تعویق انداختند. افرادی که نمی خواهند چیزهایی را امضا کنند، احتمالاً یا برای حرکت آماده نیستند یا چیزهایی را از شما پنهان می کنند. در هر صورت، نشانه خوبی نیست.

آنها نمی توانند زمانی را برای ملاقات با شما اختصاص دهند. داشتن محل زندگی بسیار مهم است. افرادی که نمی توانند زمانی را برای ترتیب دادن خانه جدید خود پیدا کنند، بعید است که اجاره نامه خود را دنبال کنند. فوراً به ملک نیاز دارند. بسیاری از مستاجرینی که از فرآیند تأیید / درخواست می ترسند، سعی می کنند با درخواست یک حرکت سریع در تاریخ خرید آپارتمان در رودهن با وام آن را سرعت بخشند. اگر می توانید مقدمات را فراهم کنید،

افزایش اجاره و رهن خانه و آپارتمان

شرایط ایده آل بازار مسکن جهت خرید و پیش خرید آپارتمان

اما هیچ یک از مراحلی را که برای محافظت از خود در نظر گرفته اید نادیده نگیرید. آنها از روند تأیید شما عصبانی می شوند. یکی دیگر از تاکتیک های دستکاری، این بار تلاش برای ارعاب و زورگویی شما برای نادیده گرفتن مراحل مهم آنها ادعا می کنند که به یکی از مستاجران دیگر اجاره داده اند که به نظر نمی رسد وجود داشته باشد.

بسیاری از هم اتاقی ها از این تاکتیک برای ساده کردن پرداخت اجاره استفاده می کنند. گفته می شود، شما باید بتوانید هم اتاقی ای را که برای اهداف راستی آزمایی پول پرداخت می کردند، در اختیار بگیرید. اگر نتوانید، ممکن است وجود نداشته باشند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *