اخذ مجوز پیش فروش واحد مسکونی، اداری و تجاری از انجمن مشاوران املاک

اجازه اقامت ملکی در ترکیه یکی از مهم ترین انواع اجازه اقامت در ترکیه به حساب می آید و این همان چیزی است که با نگاهی به ویژگی های آن، نحوه اخذ آن، امکان تمدید و برتری آن نسبت به سایرین مشاهده می کنید. انواع مجوزهای اقامت اگر در مورد این نوع اقامت سوالی دارید، در مقاله زیر با ما همراه باشید که در آن برخی از جزئیات مربوط به آن را برجسته خواهیم کرد. فروش آپارتمان در رودهن دیوار ما برای شما خواندن لذت بخش آرزو می کنیم.

شرایط پیش فروش خانه ها و آپارتمان های مسکونی در مناطق مختلف تهران

سند اقامت ملکی سندی است که ثابت می‌کند شخصی که دارای ملک در ترکیه است در واقع در این کشور زندگی می‌کند و منفعت زیادی به دست می‌آورد، زیرا اقامت او را در مدت زمان مشخص شده در آن زمین بدون تخلف یا جریمه تسهیل می‌کند. خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارد ابتدا باید اجازه اقامت بگیرد و درخواست اجازه اقامت به اداره مهاجرت در شهری که فرد خارجی در آن اقامت خواهد داشت ارائه می شود.

ارزش گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط کارشناسان فروش

مدارک زیر برای ارسال به شرح زیر مورد نیاز است: فرم درخواست پس از پر کردن آن با اطلاعات مورد نیاز که معمولاً اطلاعات شخصی است. یک نسخه از قرارداد بیع یا اجاره. عکس های بیومتریک پاسپورت شما و یک کپی از آن. پس از بررسی و تایید درخواست شما، تقریباً ظرف 60 روز اجازه اقامت دریافت خواهید کرد. پروژه فرتاک مجوز اقامت به مدت یک سال معتبر است و به طور نامحدود قابل تمدید است.

مشخصات ملک مناسب برای سکونت :آیا فکر می کنید که خرید ملک در زمین ترکیه به شما امکان می دهد برای اقامت ملکی در ترکیه اقدام کنید ؟ مطمئناً خیر، زیرا مشخصات زیادی وجود دارد که باید در ملک موجود باشد، از جمله: اگر در مورد املاک و مستغلات در شهرهای بزرگ مانند استانبول، آنتالیا و غیره صحبت می کنیم، ارزش آن نباید کمتر از 75 هزار دلار باشد.

اخذ مجوز پیش فروش واحد مسکونی، اداری و تجاری از انجمن مشاوران املاک

مسکن خریداری شده توسط مشتریان املاک و آپارتمان

 کمتر از 50 هزار دلار آمریکا اگر در مورد املاک و مستغلات در شهرهای کوچکتر یا کمتر مهم و معروف صحبت کنیم. ملک باید برای مسکن تعیین شود. اگر املاک تجاری ریخریداری شوند، برای درخواست اقامت ملکی مناسب نخواهند بود. ملک نباید در منطقه امنیتی یا نظامی واقع شود. خریدار نباید یکی از پنج ملیت ممنوعه داشتن املاک در کشور را داشته باشد.

سند ارزیابی املاک باید استخراج شود که ارزش ملک را به طور دقیق مشخص کند و از هرگونه گرانی جلوگیری کند. اقامتگاه ملکی در ترکیه مزایای درخواست اقامت ملکی چیست؟ دریافت سند اقامت ملکی در ترکیه مزایای https://www.tehran-borj.ir زیادی دارد. یکی از مهمترین مزیت ها این است که به شما حق زندگی و کار در ترکیه را به طور نامحدود می دهد.

ارزش گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط کارشناسان فروش

رعایت اصول اولیه در سرمایه گذاری در بازار مسکن

علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که در ترکیه ملک داشته باشید و پس از پنج سال برای شهروندی ترکیه اقدام کنید. یکی دیگر از مزایای داشتن سند اقامت ملکی این است که افتتاح حساب بانکی و دریافت کارت اعتباری در ترکیه را تسهیل می کند و همچنین به شما امکان می دهد خودرو خود را در ترکیه ثبت کنید و گواهینامه رانندگی ترکیه را دریافت کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *