دیدگاه کارشناسان فروش و پیش فروش واحدهای آپارتمانی

املاک نزدیک به مرکز شهر گران تر از املاک بیرون خواهند بود. با این حال، به خاطر داشته باشید که ترافیک می تواند به دلیل ازدحام زیاد در شهر یک نقطه ضعف باشد، بنابراین ممکن است بخواهید مکانی را در نظر بگیرید که نزدیک به حمل و نقل عمومی است یا دسترسی به بزرگراه خوبی دارد. حتما مراقب محله اطراف باشید. خرید آپارتمان در رودهن با وام به دنبال مواردی مانند میزان جرم و جنایت، سطح سر و صدا، و امکاناتی مانند مدارس و بیمارستان ها باشید.

اولویت خریداران آپارتمان در بازار مسکن چیست ؟

 همچنین می توانید با مردم محلی صحبت کنید تا نظر آنها را در مورد این منطقه دریافت کنید. طرف اروپایی جهان‌وطنی‌تر است، با معماری مدرن و صحنه‌های زندگی شبانه شلوغ. همچنین جایی که بیشتر تجارت شهر انجام می شود. طرف آسیایی سنتی تر است و سرعت زندگی کندتر است. یکی از مهم ترین مواردی که قبل از خرید ملک در استانبول باید بررسی شود، وضعیت حقوقی ملک است.

ظرفیت باقیمانده برای ثبت نام در سایت خرید و پیش خرید آپارتمان مسکونی

کلاهبرداری های زیادی در استانبول وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که ملک در یک اداره حقوقی (اداره ثبت اسناد و املاک) به ثبت رسیده است، زیرا هر سندی که توسط دیگران صادر شود قابل قبول نیست، حتی اگر به امضای سردفتر رسیده باشد. هنگام خرید ملک در استانبول برای سرمایه گذاری در املاک، مطمئن شوید که فضای کوچکی را انتخاب می کنید پروژه دیپلمات چیتگر زیرا تقاضا برای آن بیشتر از املاک بزرگ است.

دیدگاه کارشناسان فروش و پیش فروش واحدهای آپارتمانی

خرید ملک در استانبول از طریق املاک و مستغلات ما یک آژانس املاک و مستغلات پیشرو در ترکیه با سالها تجربه در کمک به مشتریان برای یافتن خانه رویایی خود هستیم. ما طیف گسترده ای از املاک در دسترس داریم، از آپارتمان و ویلا گرفته تا املاک تجاری و فرصت های سرمایه گذاری.

خط آخر

بودجه یا نیازهای شما هر چه باشد، ما مطمئن هستیم که می توانیم ملک مناسبی را برای شما پیدا کنیم.اگر مطمئن نیستید که جستجوی خود را از کجا شروع کنید، تیم کارشناسان ما با کمال میل تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد مناطق مختلف استانبول را در اختیار شما قرار می دهند و به شما کمک می کنند ملک مناسبی را که نیازهای شما را برآورده می کند پیدا کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *