انواع خانه ها و آپارتمان های مسکونی برای سکونت

حقایق مهم در مورد بازار املاک و مستغلات در ترکیه : قبل از اینکه به موضوع تورم اقتصادی در ترکیه بپردازیم و مهم ترین عناصر برای مقابله با آن را بررسی کنیم، باید به برخی از حقایق پشتوانه اعداد و ارقام در مورد بازار املاک و مستغلات ترکیه از نظر ویژگی ها و ویژگی های آن اشاره کنیم. خرید آپارتمان در رودهن بازار املاک و مستغلات در ترکیه به طور کلی یک بازار محلی در نظر گرفته می شود.

قیمت گذاری بر روی واحد های آپارتمانی و ارزیابی خانه های قدیمی

 زیرا تنها 1.59٪ به سرمایه گذاران خارجی وابسته است. این بر اساس آمار موسسه آمار ترکیه است. این مقام اعلام کرد که طی دوره ژانویه تا آگوست 2021، تعداد خانه های فروخته شده به خارجی ها از مجموع 450،320 ملک به 30849 خانه رسیده است. قیمت گذاری املاک و مستغلات در ترکیه به عوامل زیادی بستگی دارد.

لوکیشن پروژه های پیش فروش ارتش در چیتگر منطقه 22

مهمترین آنها عبارتند از: هزینه، مدت اجرای پروژه، دید، موقعیت مکانی، طرح های پرداخت، پیشنهاد و تقاضا و در نهایت عامل سرمایه گذاری خارجی در بازار املاک که یکی از عوامل است. پیش فروش آپارتمان در رودهن در گروهی از عواملی که ممکن است تحت تأثیر موضوع تورم اقتصادی قرار گیرند. بدیهی است که پس از این تورم، توانایی خرید ملک برای خانواده های ترک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

انواع خانه ها و آپارتمان های مسکونی برای سکونت

 به ویژه پس از اینکه دولت ترکیه ارزش نرخ بهره وام های ملکی را به 2 درصد در ماه رساند و در نتیجه تقاضای محلی برای خرید املاک و مستغلات کاهش می یابد و این کاهش تضمین می کند که قیمت املاک در ترکیه حداقل تا شش ماه آینده افزایش نخواهد یافت. به طور کلی، سرمایه املاک و مستغلات در دراز مدت دو برابر می شود، زیرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از امن ترین و سودآورترین انواع سرمایه گذاری نه تنها در ترکیه بلکه در کل جهان است.

بازدهی سرمایه گذاری در املاک و کسب سود از خرید و فروش آپارتمان

مشخص است که بازده سرمایه گذاری در بازار املاک ترکیه باید در میان مدت و نه کوتاه مدت محاسبه شود، زیرا چرخه سرمایه املاک ترکیه هنگام محاسبه ROI نباید کمتر از 7 سال باشد. چگونه بازار املاک و مستغلات ترکیه تحت تأثیر نرخ تورم بالا قرار می گیرد؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بازار املاک و مستغلات ترکیه از دو بخش قومی تشکیل شده است.

لوکیشن پروژه های پیش فروش ارتش در چیتگر منطقه 22

بخش محلی که اکثریت قریب به اتفاق سهم بازار را تشکیل می دهد و جزء خارجی که از 2٪ کل بازار تجاوز نمی کند. برای پاسخ به این سوال باید معیارهای تاثیرگذار بر هر جزء در فرآیند خرید ملک در ترکیه و چگونگی تاثیر آن از تورم بالا در ترکیه مشخص شود. بیایید با مولفه محلی شروع کنیم. نرخ بالای تورم اقتصادی قطعا بر شاخص قیمت مصرف کننده تاثیر منفی می گذارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *