نحوه تبلیغات و بازاریابی املاک جهت اجاره دادن خانه

همه ما این تبلیغات را در کشور ایران دیده ایم: یک واحد در ساختمان ما اجاره کنید و به مناطق مشترک شگفت انگیز دسترسی خواهید داشت! باکس سگ! محل نگهداری دوچرخه! شرکت‌های املاک و مستغلات و صاحبخانه‌ها تا زمانی که گاوها به خانه برسند، برای اطمینان از امضای قرارداد اجاره، هزینه‌های رایگان را به آنها می‌دهند. با این حال، هیچ چیز به اندازه ظاهر شدن یک فرورفتگی جدی در اجاره‌بها، اجاره‌کنندگان را فریب نمی‌دهد. اما “ظاهر” کلمه کلیدی در اینجا است.

نحوه درست محاسبه ی اجاره بهای آپارتمان که باید بدانید

با بررسی های صورت گرفته توسط املاک اسپیس با استفاده از یک ابزار بازاریابی به نام «اجاره مؤثر خالص»، صاحبخانه‌ها و شرکت‌های املاک و مستغلات سعی می‌کنند با ارائه امتیازات یکباره، مستاجران احتمالی را با اجاره بهای فریبنده پایین ترغیب کنند – معمولاً یک یا دو ماه اجاره رایگان در ازای امضای قرارداد اجاره. .

راز صرفه جویی در پول که این مشاور املاک سابق به آن قسم می خورد

فلیسیا بی واتسون ، وکیل املاک و مستغلات، می گوید: «فرمول نسبتاً آسان است . مشکل این است که مستاجر در تهران از پرداخت یک (یا چند) ماه اجاره صرف نظر می کند، اما آنها تمام ماه های دیگر را با مبلغ بالاتر پرداخت می کنند. یک مستاجر باید برای پرداخت ناخالص اجاره بودجه داشته باشد.»

نحوه محاسبه اجاره موثر خالص

در اینجا فرمول ساده برای خالص اجاره موثر است: هزینه سالانه اجاره منهای امتیازات تقسیم بر تعداد ماه های اجاره است. گیج کننده تر از آنچه هست به نظر می رسد. موضوع این است که صاحبخانه می تواند این آپارتمان (2400 دلاری) را به عنوان یک آپارتمان 2200 دلاری تبلیغ کند – این اجاره خالص موثر است.

بنابراین در حالی که قیمت پایین 2200 دلاری تبلیغ شده ممکن است جذاب به نظر برسد و به خوبی با بودجه شما مطابقت داشته باشد، باید در نظر داشته باشید که پس از پایان یک ماه اجاره رایگان شما، تمام ماه‌های دیگر را با رقم بالاتر پرداخت می‌کنید.

اشتباهی که همه در مورد آپارتمان های بدون هزینه می کنند

برخی از صاحبخانه‌ها در ایران به خصوص در شهر تهران ممکن است اجاره خالص شما را اجاره بهای پرداخت شده در هر ماه مؤثر کنند – بنابراین شما اساساً اجاره ماه رایگان خود را در کل اجاره پخش می‌کنید – اما در هر صورت، یک دام جدی وجود دارد.

شرایط سخت مستاجران با افزایش اجاره بها آپارتمان

مراقب زمان تمدید اجاره باشید

صاحبخانه ها سال به سال اجاره را افزایش می دهند. به عنوان یک مستاجر، باید بدانید که زمانی که اجاره نامه شما برای تمدید مطرح می شود، مبلغ افزایش اجاره جدید بر اساس کل اجاره نامه خواهد بود، نه مبلغ خالص موثر. بنابراین اگر اجاره موثر خالص برای بودجه شما زیاد بود، ممکن است برنامه ریزی نکنید که بیشتر از اجاره خود بمانید.

مطلوب بودن واحد و محیط اطراف آن همیشه بر افزایش قیمت آن تأثیر می گذارد. اما یک قانون طلایی وجود دارد که باید به عنوان یک مستأجر بالقوه در ذهن داشته باشید: مگر اینکه پس از یک سال از خانه خارج شوید، این اجاره ناخالص ارزان‌تر است که بیشترین سود را برای کیف پول شما دارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *