پرداخت شارژ و اجاره ماهانه آپارتمان توسط ساکنین برج

یک منطقه نسبتا جدید در استانبول است، بنابراین دارای آپارتمان های مدرن بسیاری است که خریداران را بسیار جذب می کند. در اینجا برخی از مهمترین جزئیات در مورد آن آورده شده است: بساک شهیر هنوز در حال توسعه است، به این معنی که قیمت ها در مقایسه با سایر نقاط استانبول نسبتاً پایین است و این باعث می شود که خرید آپارتمان در رودهن فرصت سرمایه گذاری عالی باشد.

مراکز فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی و تجاری در برج

این منطقه به خوبی از طریق حمل و نقل عمومی به بقیه استانبول متصل است و چندین خط اتوبوس و مترو از آن عبور می کنند. بساک شهیر دارای فضاهای سبز و پارک های زیادی است که آن را به منطقه ای بسیار مناسب برای زندگی تبدیل می کند. پروژه های جدید ساخت و ساز زیادی در بشاکشهیر در حال انجام است، بنابراین انتخاب خوبی از آپارتمان های جدید برای انتخاب وجود دارد.

کارگزاری های فروش و پیش فروش واحد مسکونی

تنها 20 کیلومتر با مرکز تاریخی استانبول فاصله دارد و این کار رفتن به محل کار یا بازدید از جاذبه های متعدد شهر را آسان می کند. آپارتمان ها بسیار مقرون به صرفه تر از آپارتمان های سایر نقاط شهر هستند و این آنها را به انتخابی عالی برای اولین خریدار یا سرمایه گذار تبدیل می کند. این خانه تعدادی از بهترین مراکز خرید، بیمارستان ها و مدارس استانبول است.

یکی از مزیت های خرید آپارتمان در سریر این است که شهری زیبا و مدرن است، زیرساخت های عالی، فضای سبز و پارک های فراوان و همچنین تعداد زیادی مراکز خرید و رستوران ها و همچنین پروژه خلبانان هما پارسه این منطقه محل اقامت بسیاری است. دانشگاه ها، آن را به مکانی عالی برای زندگی دانشجویان یا متخصصان جوان تبدیل می کند.

پرداخت شارژ و اجاره ماهانه آپارتمان توسط ساکنین برج

مزیت های زندگی در برج و ساختمان های مرتفع

برخی از مزایای خرید آپارتمان در مسلک عبارتند از: موقعیت مکانی عالی، با چشم انداز عالی به مناظر شهر و تنگه بسفر و فضاهای سبز و پارک های فراوان، همچنین پارک جنگلی بزرگ و زیرساخت های حمل و نقل بسیار خوب، با دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی و بزرگراه‌ها و مراکز زیادی وجود دارد.

برخی از مزایای خرید آپارتمان در شامل موقعیت مکانی آن است که به مرکز شهر نزدیک است و همچنین حمل و نقل خوبی دارد و قیمت آپارتمان در مقایسه با سایر مناطق استانبول نسبتا پایین است و منطقه به خوبی توسعه یافته است و تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شما را دارد. از جمله مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها و منطقه ای امن با نرخ تخلف پایین است.

بررسی وضعیت بازار املاک و مستغلات با توجه رشد قیمت املاک

برخی از مزایای خرید آپارتمان در استانبول در حال حاضر عبارتند از: اقتصاد ترکیه به خوبی پیش می رود و انتظار می رود به رشد خود ادامه دهد و این بدان معنی است که ارزش سرمایه گذاری شما احتمالاً پروژه هما پارسه در طول زمان افزایش می یابد. تقاضای زیادی برای اجاره ملک در استانبول وجود دارد، بنابراین باید بتوانید با درآمد حاصل از اجاره، بازگشت خوبی از سرمایه خود داشته باشید.

کارگزاری های فروش و پیش فروش واحد مسکونی

استانبول یک شهر زیبا با چیزهای زیادی برای ارائه است، بنابراین شما می توانید از خانه جدید خود با این گزینه که زمانی که خودتان از آن استفاده نمی کنید، آن را به گردشگران اجاره کنید، لذت ببرید. اگر مایل به خرید آپارتمان در مجتمع های مسکونی استانبول هستید، قبل از تماس با مشاوران املاک ما تردید نکنید تا هر آنچه می خواهید بدانید، استانبول شهری غنی از تنوع املاک و مستغلات است که شاید پیدا کردن آن در هر جایی دشوار باشد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *