آپارتمان‌های مناسب با شرایط وام در منطقه آرام و دل‌نشین رودهن

آموزش نحوه فروش و پیش واحد آپارتمانی توسط مشاوران مسکن

امروز در مورد استانبول، پایتخت گردشگری و اقتصاد ترکیه صحبت می کنیم که یکی از مهم ترین شهرهای توریستی و تجاری جهان است و به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران خارجی و عرب به دنبال آپارتمان برای فروش در استانبول اروپایی هستند. منبع پیچیدگی و پیشرفت است، و این همان چیزی است که مقاله امروز ما با جزئیات به آن می پردازد. فروش آپارتمان در رودهن دیوار استانبول مهم ترین شهر ترکیه، بزرگترین شهر از نظر جمعیت، پایتخت اقتصادی و توریستی ترکیه و منبع فرهنگ و تمدن دولت ترکیه است.

نحوه اخذ مجوز خرید و فروش مسکن توسط بنگاه املاک

بنابراین، یک مقصد سرمایه گذاری بسیار متمایز است. در شهر باستانی استانبول، تنگه بسفر معروف دنیا وجود دارد که استانبول اروپایی و آسیایی را از هم جدا می کند. در اینجا صحبت از یک شهر اروپایی در سرزمین های ترکیه است که تمام عناصر زندگی مدرن را در خود جای داده است و مزایای زندگی در استانبول اروپایی به شرح زیر است: در استانبول اروپایی تمام راحتی های زندگی را خواهید یافت که هر شهروند آرزوی آن را دارد.

پیش خرید خانه و آپارتمان از شرکت های سازنده معتبر در رودهن

شهر دارای انواع املاک و مستغلات است که می توانید بخواهید، مانند آپارتمان های لوکس، ویلاهای لوکس و دفاتر تجاری. استانبول اروپایی با زیرساخت های بسیار پیشرفته و مدرن در سطح کیفی بالا مشخص می شود و این ساختار قوی به املاک و مستغلات ارزش سرمایه گذاری بسیار مهمی می دهد. ویژگی املاک و مستغلات در استانبول اروپایی با سبک مدرن آن است که همگام با طراحی های بین المللی است.

استانبول اروپایی اصالت و تاریخ را با مدرنیته و توسعه ترکیب می کند که در هیچ جای دیگری در دسترس نیست. بنابراین، خرید آپارتمان در استانبول اروپایی یک ایده ایده آل برای به دست آوردن یک پروژه سرمایه گذاری موفق و جذاب با تمام استانداردها است. معروف ترین مناطق برای سرمایه گذاری در استانبول اروپایی: در شهر اروپایی استانبول، مناطق لوکس زیادی پروژه پدافند ارتش پیدا می کنیم که می توانید در آنها املاک و آپارتمان بخرید.

نحوه اخذ مجوز خرید و فروش مسکن توسط بنگاه املاک

مطالعه بند های مختلف قرارداد مشارکت درساخت آپارتمان مسکونی و تجاری

هر یک از آنها دارای مزایایی هستند که آن را به گزینه ای ایده آل برای مسکن، سکونت یا سرمایه گذاری در املاک تبدیل می کند. فهرستی از مهم ترین و معروف ترین مناطق اروپایی استانبول: این یکی از مهم ترین مناطق اروپایی استانبول است که از شمال توسط آرناووتکوی، از شرق با ایوپ و از جنوب با باغجیلار و اسنیورت احاطه شده است. این منطقه بسیار پر جنب و جوش است که توسط مهم ترین و معروف ترین مناطق استانبول احاطه شده است.

در مورد زیرساخت های باشاکشهیر، بسیار قوی و مدرن است و این به دلیل مدرن بودن منطقه است. بنابراین، باشاکشهیر یکی از جذاب ترین مناطق برای همه سرمایه گذاران است. این علاوه بر این واقعیت است که منطقه با عناصر بسیاری مشخص می شود که آن را به یک انتخاب ایده آل برای مسکن و سرمایه گذاری تبدیل می کند و موارد زیر برخی از مزایای منطقه است.

خط آخر

منطقه T-he مملو از موسسات آموزشی پیشرفته ترکیه از جمله مدارس و دانشگاه های مختلف دولتی و خصوصی است. منطقه باشاکشهیر یک ویژگی بسیار چشمگیر دارد و آن نزدیکی آن به فرودگاه سوم استانبول است که یک پروژه بزرگ جهانی است که ارزش سرمایه گذاری بی نظیری را به املاک و مستغلات آن منطقه می افزاید.

پیش خرید خانه و آپارتمان از شرکت های سازنده معتبر در رودهن

باشاکشهیر دارای ویژگی های مهم گردشگری است، از جمله جنگل حفاظت شده واقع در منطقه شملار، یک جنگل توریستی متمایز که شامل تعداد زیادی از حیوانات است، و همچنین بسیاری از فضاهای سبز شگفت انگیز. منطقه بشاکشهیر شامل دره های طبیعی زیادی است و همچنین دریاچه باشاکشهیر که بزرگترین دریاچه مصنوعی در کل شهر استانبول است که توسط فضاهای سبز زیادی به مساحت 300000 متر مربع احاطه شده است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *