مشاورین املاک در مناطق مختلف

بسیاری از ما چنین احتمال دراماتیکی را در زیر ستون “که هرگز نمی تواند برای من اتفاق بیفتد” ثبت می کنیم. البته، بسیاری از ما متن قراردادهای اجاره خود را نیز سریع می خوانیم – این احتمال را بیشتر می کند که یک یا دو اصل کلیدی را در بخش «تغییرات» یا «علل فسخ اجاره» از دست بدهیم.

هزینه هایی که مستاجرین آپارتمان تمایل به پرداخت آن ندارند.

در حالی که یک قانون بزرگ سرانگشتی این است که با چیزهایی که نمی دانید چگونه آنها را اصلاح کنید به هم نخورید، همه ما در مواقعی که مسائل را به دست خودمان می گیریم مقصر خواهیم بود. ما می خواهیم خودکفا باشیم… این مفید است، درست است؟ خوب، اگر مستاجر هستید، این ذهنیت DIY می تواند صاحبخانه شما را تحت تأثیر قرار دهد – احتمالاً تا جایی که بازگشتی ندارد

به نظر املاک اسپیس احتمالاً نمی خواهید این 5 چیز را در آپارتمان اجاره ای خود لمس کنید:

ترموستات

اگر گرما خفه‌کننده است یا آنقدر سرد است که یخ‌ها را جوانه می‌زنید، ترموستات را تنظیم کنید. اما اگر به نظر می‌رسد که ترموستات یا تهویه مطبوع شما کار نمی‌کند، سعی نکنید مشکل را عیب‌یابی کنید. ترموستات های هوشمند امروزی مانند پیشینیان ساده خود نیستند.

 اشتباه کردن در سیم کشی می تواند خود ترموستات را سرخ کند یا به شما شوک بدی بدهد. بعلاوه، اگر هر گونه تعمیرات DIY که انجام داده اید ، ضمانت دستگاه را باطل می کند، احتمالاً متعهد هزینه تعمیرات خواهید بود. فقط آن را به حرفه ای ها بسپارید!

وسایل نور

از حدوداً لوسترهای برنجی و شیشه‌ای دهه 70 گرفته تا دیوارکوب‌هایی که حتی مادربزرگ شما آن‌ها را قدیمی می‌داند، چراغ‌های غیرجذاب گاهی می‌توانند تبدیل به یک واقعیت اجاره‌ای شوند. در موارد دیگر، نه چندان جذاب بودن وسایل، بلکه با زیبایی طراحی شخصی شما در تضاد است.

 وسوسه انگیز است که اسپری رنگ را بشکنید و آنها را به شکلی مناسب Pinterest بزنید، اما انجام این کار می تواند شما را به دلیل ایجاد تغییرات تایید نشده اخراج کند. اما، هی، امیدی وجود دارد – همیشه می توانید سعی کنید از صاحبخانه خود تأیید کنید تا یک برقکار واجد شرایط آن را تعویض کند.

اگر به نظر می رسد که یک چراغ برق کوتاه می شود یا بوی سوختگی را متوجه می شوید، باید همیشه با نیروهای تقویت کننده تماس بگیرید. به گفته سازمان آتش نشانی ایران ، لامپ ها یکی از شایع ترین علل آتش سوزی الکتریکی هستند. مگر اینکه به عنوان یک برقکار به مهتاب برخورد کنید، بهتر است که در امان باشید تا متاسف باشید و ارقام صاحبخانه خود را بگیرید.

کسب سود از طریق سرمایه گذاری در بازار مسکن و اجاره ی آپارتمان

دیوارها

چند راه وجود دارد که می توانید به این وضعیت نگاه کنید. می‌توانید از این که چقدر بد است که نمی‌توانید از فضای دیوار آپارتمانتان برای آویزان کردن اشیاء به اندازه دلخواهتان استفاده کامل کنید، افسوس بخورید.

 یا می‌توانید به جای آن به محصولات دیواری مناسب آپارتمان‌های Googling مانند کاغذ دیواری قابل جابجایی ، کاشی‌های هوشمند و سایر چسب‌های موقت بروید. البته، گزینه سوم این است که از صاحبخانه خود برای رنگ آمیزی دیوارها و ایجاد سوراخ هایی برای تزئین دکور از صاحبخانه خود بخواهید.

 با این حال، حتی اگر آنها بگویند بله، شرایطی وجود دارد – احتمالاً باید قبل از خروج از خانه، سوراخ‌ها را بتونه و تعمیر کنید و همچنین رنگ‌آمیزی کنید. بسته به مدت زمانی که برای زندگی در آپارتمان برنامه ریزی می کنید، ممکن است این مشکل بیشتر از ارزش آن باشد متناوبا، همیشه می توانید زمان خود را در اجاره به عنوان فرصتی برای پذیرش زیبایی شناسی مینیمالیستی (که اتفاقاً مد روز نیز هست) در نظر بگیرید.

لوله کشی

به محض ممانعت از لحظات اضطراری که به اقدامات شدید نیاز دارند – یعنی آب از لوله شکسته فوران می کند و به سرعت فضای زندگی شما را پر می کند – بهتر است برای لوله کشی آپارتمان خود رویکردی ساده داشته باشید.

 تنها استثنا در اینجا، گرفتگی های ساده توالت و فاضلاب است، که مسلماً ناخوشایند هستند اما به سختی به هم می ریزند. در غیر این صورت، اگر نشتی دارید، آن را وارد کنید، اگر آب گرم شما خاموش شد، آن را صدا کنید.

در حالی که ممکن است فکر کنید با مزاحمت نکردن صاحبخانه با چیزی که به ظاهر جزئی به نظر می رسد، به او لطف می کنید، اما به راحتی می توانید ضرر بیشتری نسبت به فایده داشته باشید. آن نشتی کوچک؟ این می تواند نشان دهنده یک مشکل بسیار بزرگتر باشد که در طول زمان می تواند منجر به آسیب شدید آب و حتی رشد کپک شود.

 و همیشه این احتمال وجود دارد که هنگام تلاش برای تعمیر آن چیزی را خراب کنید (در نهایت شما حرفه ای نیستید)، که در نهایت می تواند باعث شود صاحبخانه شما مجبور شود برای حل این مشکل پول بیشتری بپردازد. آیا می توانید به صاحبخانه ای فکر کنید که از شنیدن آن خوشحال شود؟

قفل ها

حرکت به یک آپارتمان جدید در تهران و تعجب که چه کسی ممکن است کلید خانه شما را در اختیار داشته باشد کمی سخت است. آیا صاحبخانه قفل های بین مستاجران را عوض کرده است؟ آیا مستأجران سابق می توانستند کپی هایی تهیه کنند که صاحبخانه از آنها اطلاعی نداشت؟ امکانات زیادی برای بیدار نگه داشتن شما در شب وجود دارد.

خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان برای سرمایه گذاری

 و در حالی که اولین تمایل شما ممکن است این باشد که قفل ها را عوض کنید، انجام این کار می تواند رابطه شما با صاحبخانه را به سمت اشتباهی بکشاند. تقریباً مطمئناً تغییر قفل ها یک تغییر در نظر گرفته می شود که اکثر صاحبخانه ها باید به صورت کتبی از آن مطلع شوند. از آنجایی که در بسیاری از ایالت ها، مالکان طبق قانون ملزم به تعویض قفل ها بین مستاجران نیستند، بهترین روش این است که از صاحبخانه خود بپرسید یا سیاست خود را بررسی کنید (برخی آن را در قرارداد اجاره قید می کنند). اگر نشان دادند که قفل‌ها تغییر نکرده‌اند، بپرسید که آیا مایلند که یک قفل‌ساز به ملک بیاید و به‌روزرسانی را انجام دهد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *