قیمت گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط کارشناسان

مالکیت املاک و مستغلات سیستم املاک این سرزمین من است. من در حال حاضر مالک آن هستم و خانواده ام مدت زیادی است که مالک آن هستند. بنابراین، من می توانم هر کاری که بخواهم روی آن انجام دهم … درست است؟ این سوالی است که بسیاری از مشتریان هنگام ملاقات با وکلای املاک خود به سرعت از خود می پرسند. مانند بسیاری از خرید آپارتمان در رودهن جنبه های دیگر در قانون، مالکیت اموال غیرمنقول سیاه و سفید نیست.

نحوه نظارت اتحادیه املاک بر خرید و فروش آپارتمان در دپارتمان

درک سیستم املاک، منافع مالکیت اموال غیرمنقول و چگونگی ایجاد برخی منافع، همگی برای پاسخ به این سوال ضروری هستند. سیستم املاک و مستغلات تحت قانون کامن لا به عنوان “سیستم املاک” شناخته می شود. دارایی به عنوان بهره در اموال غیرمنقول تعریف می شود. [1] مالکیت ملک و توانایی های مالک برای انتقال یا استفاده از زمین می تواند بسته به منافعی که مالک دارد متفاوت باشد.

توصیه مشاوران املاک به خریداران و فروشندگان خانه و آپارتمان

استعاره “در اختیار داشتن یک دسته چوب” معمولاً برای توصیف املاک و منافع مختلف استفاده می شود. در یک سر این طیف، یک فرد می‌تواند مجموعه کامل چوب‌ها را در اختیار داشته باشد و آن را کنترل کند و به آن مالک فردی بالاترین درجه کنترل و تملک را بدهد. همانطور که از این انتهای طیف دور می شوید، یک مالک فردی می تواند کنترل تعداد کمتری چوب در بسته را داشته باشد و در نتیجه می تواند در توانایی های خود محدود شود.

قیمت گذاری بر روی املاک و مستغلات توسط کارشناسان

هدف از این ارائه ارائه یک نمای کلی از املاک و منافع اولیه در اموال غیرمنقول و همچنین نمونه هایی از هر یک است. علاوه بر این، این ارائه باید به مسائل مربوط به انتقال منافع در اموال غیرمنقول بپردازد. فروش آپارتمان در رودهن هزینه املاک ساده مطلق اولین نوع ملک یا بهره، کارمزد ساده مطلق است . که به آن Fee simple نیز می گویند، تا حد امکان به ایده مالکیت مطلق یک قطعه ملک نزدیک است.

هزینه های نوسازی آپارتمان های قدیمی و دکوراسیون داخلی

به زبان ساده، مالکی با هزینه ای ساده کنترل کل دسته چوب ها را دارد. این قوی‌ترین شکل مالکیت است و هیچ‌کس نمی‌تواند بیش از یک سود مطلق در زمین داشته باشد. [3] این گسترده ترین علاقه ای است که یک فرد می تواند داشته باشد. اگر یک اعطاکننده بخواهد یک حق الزحمه سود مطلق ایجاد کند، اعطاکننده باید از نوعی از زبان زیر استفاده کند: «به A» یا «به A و وارثانش».

سود مطلق کارمزد دارای ویژگی های منحصر به فردی است. اولین مورد ویژگی وراثت پذیری است. این بدان معناست که مالک زمین با سود مطلق می تواند زمین را در هنگام فوت به ورثه خود واگذار کند. دوم ویژگی بیگانگی پذیری است. قیمت برج عرفان یک مالک زمین در حالی که زنده است، با بهره مطلق می تواند دیگران را بفروشد، کنترل کند، ببخشد یا از آن خارج کند.

توصیه مشاوران املاک به خریداران و فروشندگان خانه و آپارتمان

خط آخر

باز هم، آنها کنترل و مالکیت مطلق دارند و فقط توسط قوانینی مانند مقررات منطقه بندی یا محدودیت های خصوصی مانند میثاق ها محدود می شوند. املاک شکست پذیر هر علاقه ای به املاک غیرمنقول به اندازه هزینه های ساده کنترل کاملی را فراهم نمی کند. دو نوع اصلی دیگر از منافع در اموال غیرمنقول به مالک کنترل کمتری نسبت به بهره مطلق ساده می دهد.

 هر دو سود در رده املاک قابل رد قرار می گیرند. با استفاده از استعاره‌ای که قبلاً ذکر شد، یک دارایی غیرقابل جبران، چوب‌های کمتری را در بسته به مالک می‌دهد. [4] هزینه ساده مشروط به یک شرط بعدی اولین زیرمجموعه املاک غیرقابل ابطال «هزینه ساده مشروط به شرط بعدی» است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *