چند فاکتور مهم در سرمایه گذاری

به این معنی که تقریباً در هر زمانی در طول روز می توانید به آن دسترسی داشته باشید.در طول سال ها، این منطقه یکی از سریع ترین مناطق در حال رشد و بلوغ بوده است که با افزایش جمعیت و هجوم تجار و خدمات مشخص شده است. اکنون این منطقه رونق توسعه را تجربه می کند، وضعیتی که احتمالاً پس از تکمیل آن را به عنوان یک منطقه مسکونی برتر در تبدیل می کند.قرار گرفتن بین بزرگراه ، آن را به منطقه ای بسیار قابل دسترس تبدیل می کند.

چند فاکتور مهم در سرمایه گذاری

همچنین به بسیار نزدیک است و برای اجاره‌کنندگانی که نیاز به رفت‌وآمد روزانه به منطقه مالی دارند، محبوب است.از نظر قیمت، متوسط ​​هزینه ورودی برای سرمایه گذاری 400000 تومان است.خرید آپارتمان در رودهن با توجه به اینکه این محله رشد سریعی را تجربه می کند و از شهرت قدیمی خود دور می شود، اکنون دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در آنجا وجود دارد.یک محله محبوب است که در منطقه مالی واقع شده است.

بهترین روش افزایش ارزش و مقدار پول

موقعیت مکانی آن، آن را به یک منطقه اجاره ای داغ برای کسانی که در منطقه مالی و در کشف بیمارستان ها و مدارس نزدیک منطقه کار می کنند، محبوب می کند.در نزدیکی آن قرار دارند و این مکان را به محل زندگی انتخابی برای تعداد زیادی از دانشجویان تبدیل کرده است. همچنین، نزدیکی آن به خیابان که مرکز بخش مالی به حساب می‌آید، آن را به محله‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.با توجه به موقعیت مکانی و دسترسی آن، میانگین ارزش یک در سطح ورودی همان چیزی است .

بهترین روش افزایش ارزش و مقدار پول

که در بیشتر مکان‌ها با همان کیفیت‌ها، یعنی 500000 تومان پیدا می‌کنید. پروژه وزرا این جوامع در امتداد بخش قرار دارند. در ابتدا، لزلیویل عمدتاً یک جمعیت طبقه کارگر را تشکیل می داد، اما از آن زمان به بعد رشد کرد و شامل افرادی با درآمدهای مختلط شد. رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌های لذیذ، و گالری‌های هنری بیشتر از همیشه رایج هستند.از سوی دیگر، سواحل، تا حدی به دلیل دسترسی نامحدودی که به دریاچه انتاریو ارائه می دهد، همچنان یک جاذبه باقی می ماند.

سرمایه گذاری مستقیم با پول کم در بازار

هر دو منطقه توسط مدارس و دانشگاه‌های بزرگ سرو می‌شوند و مملو از رستوران‌ها و مغازه‌ها هستند، به ‌ویژه در، که اساساً محبوب‌ترین منطقه خرید در این منطقه است.برج ارکیده اکثر املاک شامل کلبه ها، خانه های ردیفی خانه های مستقل و نیمه مستقل و اخیراً برخی نیز هستند. قیمت ها هنوزپایین تا متوسط ​​است در حالی که سرمایه گذاری متوسط ​​به بالا است. متوسط ​​قیمت یک خانه در سطح مبتدی 1.2 میلیون تومان است.

سرمایه گذاری مستقیم با پول کم در بازار

از آنجایی که این محله‌ها در سال‌های اخیر دستخوش اصالت‌سازی و احیای زیادی شده‌اند، علاقه جدیدی به ، که بین دو جامعه قرار دارد، وجود دارد. این محله ای رو به رشد است، پروژه بقیه الله 5 و قیمت املاک آن هنوز پایین است، و آن را به گزینه ای مناسب برای هر کسی که بدش نمی آید با مکان های در حال توسعه با پتانسیل بسیار زیاد تحمل کند، تبدیل می کند.خیابان یانگ به چیزهای زیادی معروف است، یکی از آنها این است که یکی از طولانی ترین خیابان های جهان است.

خط آخر

اگر به دنبال مناطق اداری و مسکونی برای سرمایه گذاری هستید، این منطقه مملو از آنها است.بزرگترین نقطه فروش آن، سیستم حمل و نقل عمومی عالی آن است که توسط نیمه شرقی مترو ارائه می شود.همچنین یک مسیر اتوبوس تکمیلی در امتداد خیابان و یک مسیر خط آبی اضافی وجود دارد که پس از بسته شدن مترو کار می کند.یکی از دلایل محبوبیت این منطقه در بین اجاره‌کنندگان، سهولت آن با مترو و سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد آن است.

انتظار می رود میانگین قیمت یک کاندو در سطح پایه حدود 500000 تومان باشد. خیابانی قابل توجه در محله هادر دهه گذشته احیا شده است. این خیابان به دلیل اسکله‌هایش تا حد زیادی تجاری بود، اما بخش‌های بزرگی از آن به املاک ممتاز ساحلی بازسازی شده است.امروزه این محله دارای انواع پارک ها، امکانات تفریحی و فضاهای اداری برای اجاره است.از طریق دو خط تراموا و مسیرهای مختلف اتوبوس خدمات رسانی می شود .

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *