تصمیم گیری در مورد محل زندگی خود

یکی از مهم ترین تصمیماتی است که به عنوان یک مستاجر می گیرید انتخاب محل درست زندگی در تهران است. وقتی به تنهایی زندگی می کنید، باید بین یک آپارتمان مجردی و یک آپارتمان یک خوابه در تهران اجاره کنید. این می تواند یک تصمیم سخت باشد، بنابراین ما مقایسه ای را برای کمک به شما در ارزیابی گزینه های خود گردآوری کرده ایم. سوئیت های کارشناسی معمولا یک اتاق بزرگ با حمام جداگانه هستند.

کدام نوع آپارتمان برای زندگی شما انتخاب مناسب تری است؟

این بدان معناست که آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن شما همه در یک فضا هستند. لیسانس ها معمولاً ارزان تر از یک آپارتمان یک خوابه هستند، با تفاوت قیمت ها بستگی به ویژگی های ملک و موقعیت مکانی دارد.از آنجایی که فضای داخلی آپارتمان با دیوار جدا نمی شود، می توانید با تزئینات هوشمندانه و تقسیم کننده های اتاق، فضا را هر طور که دوست دارید تقسیم کنید. لیسانس ها به شما این امکان را می دهند که سبک زندگی مینیمالیستی داشته باشید تا بتوانید از درهم ریختگی اجتناب کنید و منظم بمانید.

ویژگی آپارتمان های دوخوابه

آپارتمان های یک خوابه در ایارن برای کسانی که فضای نشیمن بزرگتر و اتاق خواب خصوصی می خواهند، محبوبیت بیشتری دارند. این سوئیت‌ها معمولاً دارای تقسیمات استاندارد بیشتری بین آشپزخانه و اتاق نشیمن هستند و حمام و اتاق خواب جداگانه وجود دارد.

این نوع آپارتمان ها برای کسانی که دوست دارند سرگرمی کنند مطلوب است، زیرا فضای بیشتری را برای مهمانان فراهم می کند. همه ساختمان‌های آپارتمانی سوئیت‌های مجردی ارائه نمی‌دهند، بنابراین ممکن است پیدا کردن یک آپارتمان یک خوابه برای اجاره آسان‌تر باشد. زمان برای یک تغییر؟  بسیاری از آنها برای جبران هزینه های دیگر امکانات، در یک سوئیت کوچکتر زندگی می کنند.

ویژگی خانه ها و آپارتمان های دوخوابه

برای مثال، انتخاب برای اجاره یک سوئیت مجردی ممکن است به شما کمک کند اجاره را در یک مکان عالی یا با ساختمانی که امکانات اضافی ارائه می دهد، بپردازید. یک آپارتمان یک خوابه اساساً یک مجموعه لیسانس ارتقا یافته است.زمانی که فضای بیشتری برای سرگرمی می‌خواهید، به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید یا فقط می‌خواهید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید، می‌دانید که برای ارتقا آماده هستید.

هنگام خرید ملک می تواند حرکت بدی میتواند حرکت بعدی شما این باشد که:

«تامین مالی خرید خانه با وام مسکن در ایران فرصتی برای پس انداز مداوم برای آینده با پرداخت هر ماه وام مسکن ارائه می دهد. “مالک شدن خانه شما همچنین پتانسیلی را برای به دست آوردن بازگشت پولی که در آن صرف می کنید، ارائه می دهد.”

اگرچه داشتن خانه می تواند مزایای زیادی داشته باشد، اما اگر از نظر مالی آمادگی نداشته باشید می تواند اثرات مخربی داشته باشد.

 به عنوان مثال، اگر بودجه خود را افزایش دهید یا پس انداز خود را برای خرید خانه خالی کنید و سپس آن را به دلیل از دست دادن شغل یا سایر شرایط از دست بدهید، این می تواند اعتبار و بودجه شما را برای سال های آینده تحت تأثیر قرار دهد.

توصیه کارشناسان برای خرید خانه

کارشناسان مجله تخصصی املاک اسپیس توصیه می کنند که وام گیرندگان در حد بودجه خود خانه بخرند. زوج‌های با درآمد دوگانه ممکن است به فکر گرفتن وام مسکنی باشند که با یک درآمد همچنان مقرون به صرفه باشد. اگر کسی شغل خود را از دست بدهد این به شما فضایی در بودجه شما می دهد. شریک مدیریت املاک می‌گوید: «اگر در حال حاضر اجاره می‌دهید و در پرداخت صورت‌حساب‌های خود مشکل دارید یا درآمد قابل تصرف بسیار کمی دارید، خرید خانه منطقی نیست.

توصیه کارشناسان برای خرید خانه و آپارتمان و همچنین سرمایه گذاری در بازار مسکن

شرکت ها در تهران «داشتن خانه پول قابل توجهی می خواهد. شما باید وام مسکن، مالیات بر دارایی، بیمه، خدمات آب و برق و نگهداری از خانه را در نظر بگیرید.» در نهایت، اگر تمایل دارید اغلب در اطراف جابجا شوید، داشتن یک خانه می‌تواند معادل خرج کردن پول زیادی (در هزینه‌های دلال و هزینه‌های بسته شدن) باشد که نیازی به انجام آن ندارید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *