فروش کوتاه مدت و سلب مالکیت را در نظر بگیرید.

اگر در جستجوی خود دست خالی وارد می شوید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که خارج از چارچوب فکر کنید. چرا به فروش های کوتاه، سلب حق اقامه دعوی یا سایر انواع املاک توجه نمی کنید؟

فروش کوتاه مدت : کوتاه مدت یک معامله ملکی است که شامل فروش یک ملک به قیمت کمتر از مبلغی است که مالک در رهن بدهکار است. فروش های کوتاه معمولاً توسط صاحب خانه در تهران از طریق وام دهنده آغاز می شود تا از سلب مالکیت جلوگیری شود. به عنوان یک خریدار خانه در ایران ، می توانید انتظار داشته باشید که فروشنده هایی با انگیزه بالا پیدا کنید.

هنوز برای یافتن خانه و آپارتمان مناسب در تهران مشکل دارید؟

سلب حق اقامه دعوی: سلب مالکیت زمانی توسط وام دهنده آغاز می شود که مالک خانه پرداخت ماهانه خود را متوقف کرده باشد. در بسیاری از موارد، خانه توسط مالک رها شده و یا خراب شده است. در یک سلب مالکیت، وام دهنده تلاش می کند تا با فروش اجباری خانه، پول بدهی خود را پس بگیرد.

به خانه های آغازین نگاه کنید

از نظر کارشناسان مجله تخصصی املاک اسپیس هم خانه‌های کوتاه‌فروش و هم خانه‌های سلب‌شده می‌توانند ارزان‌تر از خانه‌های فهرست‌شده معمولی باشند، اما ممکن است برای پیدا کردن آن‌ها نیاز به حفاری بیشتری داشته باشید. ممکن است لازم باشد وب‌سایت‌های بانک‌ها را جستجو کنید، فهرست‌های متعلق به دولت را جستجو کنید، از دفاتر شهرستان بازدید کنید یا برای خدمات فهرست‌بندی سلب مالکیت هزینه پرداخت کنید.

اگر برای اولین بار خانه خریداری می کنید، ممکن است یک خانه اولیه بخواهید که اغلب برای کسانی که بودجه کمی دارند کوچکتر و مقرون به صرفه تر است. به خاطر داشته باشید که انتخاب یک خانه کوچکتر به این معنی نیست که باید برای همیشه در آنجا زندگی کنید. شما همیشه می توانید در جاده ارتقا دهید. وقتی آماده شدید، مشاور املاک شما می‌تواند به شما کمک کند که خانه‌های اولیه در بودجه شما را راهنمایی کند.

جستوجو در اینترنت و استفاده از برنامه های خرید و فروش مسکن برای پیدا کردن خانه و آپارتمان مناسب

گزینه های خود را باز نگه دارید

در حین شکار خانگی، ممکن است متوجه شوید که خواسته ها و نیازهای شما با بودجه شما مطابقت ندارد. شاید دلتان برای یک خانه چهار خوابه باشد، اما همه آنها خارج از محدوده قیمت شما هستند. وقت آن است که تصمیمات سخت بگیرید یا خلاق باشید. آیا می توانید یک اتاق خواب در زیرزمین اضافه کنید؟ آیا می توانید یک دفتر کار را به اتاق خواب تبدیل کنید؟ خانه ای که ممکن است غیرمحدود به نظر برسد می تواند به طور بالقوه آن را در لیست شما بازگرداند.

آیا برای شروع شکار خانه خود آماده هستید؟

پیدا کردن خانه مناسب در پایتخت ایران ، استان تهران ممکن است کمی طول بکشد. با دریافت تاییدیه اولیه وام مسکن از وام دهنده خود و تعیین بودجه شروع کنید. سپس، هم به صورت آنلاین و هم با یک متخصص املاک و مستغلات، به بازار مسکن محلی خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که خانه ایده آل شما باید چه چیزی داشته باشد و جستجوی خود را محدود کنید. هنگامی که در مورد چند ملک مورد علاقه خود تصمیم می گیرید، بازدیدها را برنامه ریزی کنید و در خانه های باز شرکت کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *