آپارتمان‌های مناسب با شرایط وام در منطقه آرام و دل‌نشین رودهن

خانه خود را ایمن کنید

همه ما پس از یک روز کاری طاقت فرسا به امنیت و آسایش خانه خود باز می گردیم. خانه در ایران همیشه پناهگاه ما بوده است. اگرچه شرایط کنونی معادله را متزلزل کرده و این منطقه از امنیت و آسایش را به فضایی چند منظوره تبدیل کرده است، اما نمی‌توان گرما و عشق مرتبط با این فضای فیزیکی را انکار کرد. این ما را به این فکر می کند که آیا خانه ما امن است؟ برای تامین امنیت این مکان چه کرده ایم؟ ما کارشناسان مجله تخصصی اسپیس در اینجا چک لیست شما را برای یک خانه امن و ایمن آماده کرده ایم.

نحوه تبدیل خانه به یک محیط امن و آرامش بخش جهت سکونت

شماره 1 بدانید که چه چیزی را به اشتراک می گذارید

ما اغلب تصاویری از جاکلیدی و ورودی خانه هایمان در تهران را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم. ممکن است انگیزه های بی گناه شما با همان مقدار بی گناهی پاسخ داده نشود. اغلب دیده شده است که افراد به طور تصادفی تصویر کلید خود را همراه با جاکلیدی سفارشی خود به اشتراک می گذارند.

مهم این است که از این اشتباهات جلوگیری کنید و مراقب خود باشید. می توان از فناوری پیشرفته برای درک طراحی کلیدها و پیشرفت های احتمالی استفاده کرد. همچنین توصیه می شود در کشور ایران در طول تعطیلات از اشتراک گذاری تصاویر خودداری کنید. این احتمالاً محله شما را در مورد غیبت شما تغییر می دهد.

شماره 2 زنگ هشدار خود را مجوز دهید

این با این فرض است که شما قبلاً زنگ هشدار دارید. برخی از شهرهای ایران از شما می خواهند که مجوز و مجوز خود را به طور رسمی در پلیس ثبت کنید. این شاید سریع ترین راه برای ایمن سازی خانه شما باشد. آلارم مجوزدار و ثبت شده احتمالا به زودی پلیس را مطلع می کند. در عین حال، یادآوری این نکته ضروری است که قوه مقننه ایالت های سراسر جهان یکنواخت و همگن نیست. توصیه می شود این هک حیاتی را با قانونگذار ایالتی خود تأیید کنید. به‌علاوه، در تهران به دلیل نداشتن مجوز معتبر برای زنگ هشدار، جریمه‌های سنگینی دریافت می‌کنند.

شماره 3 آیا هنوز بیمه خود را دریافت کرده اید؟

بیمه مسکونی اصطلاحی است که به معنای چندین بیمه ضروری است. به عنوان مثال، سیاست استاندارد آتش سوزی و خطرات ویژه؛ بیمه ساختمان; تصادف شخصی؛ بیمه محتویات؛ بیمه مسئولیت شخصی و بسیاری موارد دیگر. توصیه می شود جزئیات هر بیمه نامه را بررسی کنید یا از یک متخصص مشاور بیمه برای راهنمایی شما در این زمینه استفاده کنید. یکی دیگر از راه‌های مناسب برای تحقیقات اولیه، خواندن اطلاعات بیشتر به صورت آنلاین مانند این قطعه در مورد ” بیمه مسئولیت شخصی توسط لیموناد چیست ” است. گرفتن بیمه برای اموال شما یک بالشتک مالی برای هر گونه اتفاق ناگوار برای شما فراهم می کند. 

اهمیت صاحبخانه بودن در وضعیت اقتصادی کنونی و رشد میزان اجاره بها آپارتمان

شماره 4 درب های ایمنی می توانند شما را به مسیر طولانی برسانند

فرهنگ های زیادی وجود دارد که به یکپارچگی ساختاری و اهمیت درب های ایمنی سوگند یاد می کنند. این درها به عنوان یک لایه اضافی بین دنیای بیرون و درب ورودی شما قرار دارند. شکستن این لایه محافظ اضافی بسیار دشوار است. با حجم سر و صدا و کشمکشی که در باز کردن این درهای ایمنی وجود دارد. قربانیان اغلب وقت کافی برای تماس با پلیس برای کمک خارجی می‌خرند. به خصوص اگر بچه هایی در خانه دارید موثر است. از پاسخگویی آنها در زمان‌های نامتعارف و بدون نظارت بزرگسالان جلوگیری می‌کند و از این رو خطر آدم ربایی یا سرقت را کاهش می‌دهد.

شماره 5 روی یک نور ایوان با سنسور حرکت و دوربین امنیتی سرمایه گذاری کنید

این ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما در واقعیت، این می تواند بسیار مفید باشد. این احتمالاً هر دو طرف را در ارتباط و حرکات نامعلومی که توسط دوربین ضبط می شود تغییر می دهد. این کار از خانه شما محافظت می کند و در صورت لزوم و در صورت لزوم به شما در شناسایی افراد یا مواد کمک می کند. اکثر دوربین های امنیتی در صورت کوچکترین آسیب، به سرعت برای شما اعلان ارسال می کنند.

 این شما را از ورود اجباری به خانه مطلع می کند و شما را آماده می کند تا مطابق آن اقدام کنید.  نور ایوان با سنسور حرکت از حداقل منابع استفاده می کند و فقط در صورت لزوم روشن می شود. از هرگونه توجه غیر ضروری خودداری شده و آرامش و حریم خانه و محله پابرجا می ماند.

شماره 6 سایر آسیب ها را پیش بینی کنید و با احتیاط عمل کنید

محافظت از خانه شما در برابر نفوذ ناخوانده ممکن است کافی نباشد. وقتی صحبت از بلایای طبیعی به میان می‌آید، نباید تلاش کرد تا فراتر از ظرفیت خود عمل کند، با این حال، آمادگی حیاتی است . تامین اضطراری در مواقع گردباد و بارندگی شدید باید مفید باشد.

 به طور همزمان اطمینان حاصل کنید که خانه شما به اندازه کافی قوی است که در برابر بلایای طبیعی مقاومت کند. ایمنی خانه شما بسیار مهم است و یکپارچگی سازه نباید به هیچ قیمتی به خطر بیفتد. در صورت بروز چنین اضطراری، باید کیت ها و لوازم ایمنی را در اختیار داشته باشید. بهتر است محتاط بمانید تا اینکه بعداً پشیمان شوید.

توجه به عمر آپارتمان و مصالح بکار رفته در ساختمان

نتیجه

ایمنی خانه شما در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. چک لیست بالا یک نسخه اساسی از ملزومات یک خانه امن است. شما می توانید اقدامات بیشتری را برای اطمینان از ایمنی خانه خود انجام دهید. شما نباید با این اجزای حیاتی وجودتان سازش کنید. مالک باهوشی باشید و همه چیز را از چک لیست علامت بزنید!

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *