آپارتمان‌های مناسب با شرایط وام در منطقه آرام و دل‌نشین رودهن

معافیت های بازار مسکن

با معافیت های بازار مسکن در ایران ، افراد بیشتری تصمیم به اجاره به جای خرید می گیرند. اما چیزی که بسیاری از آن آگاه نیستند، قدرت مذاکره آنها در هنگام جستجوی ملک استیجاری است – به ویژه به این دلیل که آخرین داستانی که گاوهای نر ملک در حال شلاق زدن هستند، این ایده است که افزایش تقاضا از سوی خریداران بالقوه برای اولین بار “اجبار شده است. ” به نظر کارشناسان مجله اسپیس اجاره خبر بسیار خوبی برای صاحبخانه خواهد بود.

نحوه کاهش دادن میزان اجاره بها توسط مستاجران

اما واقعیت این است که در حالی که تعداد اجاره کنندگان در ایران بالقوه افزایش یافته است، تعداد املاک موجود نیز افزایش یافته است. و به دلیل تنگنای اعتباری و ارقام تورم سرسام آور، صاحبخانه ها هر ماه بازپرداخت اوراق قرضه بسیار بالاتری دارند – به این معنی که آنها به طور فزاینده ای مشتاق یافتن مستاجر هستند تا از دوره های “باطل” گران قیمت جلوگیری کنند. بنابراین در اینجا نکاتی برای مستاجران بالقوه وجود دارد که امیدوارند قبض اجاره خود را کاهش دهند…

بازار خود را بشناسید

ببینید چه املاک مشابهی در این منطقه برای اجاره هزینه دارد. اگر می‌توانید چیزی بهتر از این مبلغ را پیدا کنید، از آن به عنوان ابزاری برای مذاکره برای اجاره کمتر استفاده کنید. فقط بلوف نزن! صاحبخانه‌ها معمولاً نرخ پیش‌روی املاک در آن منطقه را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که نرخ‌های رقابتی ارائه می‌دهند – بنابراین آگهی را با پیشنهاد جایگزین همراه خود داشته باشید. به یاد داشته باشید، گشت و گذار از طریق ایمیل ناخواسته و سایر درج‌های اموال روزنامه در آخر هفته، روشی بسیار مفید برای نشان دادن اینکه آیا ملک نسبت به آنچه ارائه می‌کند بسیار گران‌تر است (یعنی بسیار بالاتر از اجاره‌های آگهی‌شده سایر املاک) است.

اگر به دنبال نقل مکان به یک مجتمع یا بلوک آپارتمان در تهران هستید، دریابید که چند واحد باز ایستاده اند. مانند هر چیز دیگری در این دنیا، قیمت ارائه شده اغلب توسط پویایی عرضه/تقاضا تعیین می شود. برای کاهش قیمت از تعداد واحدهای خالی بیشتری استفاده کنید. به یاد داشته باشید، اگر تعداد زیادی جای خالی وجود دارد، بازار اجاره‌نشینان و زمان مناسبی برای مذاکره در مورد قیمت نهایی است.

خود را بفروشید

هر صاحبخانه مستاجرانی سازگار، شایسته و آرام می خواهد. بنابراین به آنها اطلاع دهید که شما با این شرایط مطابقت دارید. به آنها در مورد صلاحیت های خود و هر چیز دیگری که فکر می کنید نشان می دهد چقدر مسئولیت پذیر هستید به آنها بگویید. همچنین ارجاعات کارفرمایان را تحویل دهید تا نشان دهید که چه شخص برجسته ای هستید. این کار صاحبخانه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود آنها شما را به عنوان مستاجر بخواهند و شما را در موقعیت قوی تری برای شروع مذاکره قرار می دهد.

اثبات میزان درآمد مستاجرین به مالکان جهت توانایی پرداخت میزان اجاره بها ماهانه

 اما این همه ماجرا نیست. به این فکر کنید که چگونه برای یک مصاحبه شغلی آماده می شوید – لباس می پوشید، آن را باحال بازی می کنید (حتی اگر این شغل رویاهای شما باشد) و هرگز در اولین جلسه درباره انتظارات دستمزد خود صحبت نکنید. فقط زمانی که کارمند احتمالی شما با شما تماس بگیرد، درباره میزان درآمد خود مذاکره می کنید. و شما باید دقیقاً همان قوانین را در هنگام مذاکره برای اجاره خود رعایت کنید.

امضای اجاره نامه طولانی تری را در نظر بگیرید

پیدا کردن مستاجران خوب در کلان شهرهایی مثل تهران بسیار زمان بر است. به همین دلیل، این چیزی است که صاحبخانه ها سعی می کنند تا حد امکان از آن اجتناب کنند. شبح یک ملک خالی ایستاده، در حالی که یک مستاجر جدید پیدا شده است، لرزه بر ستون فقرات صاحبخانه می فرستد. بنابراین اگر مطمئن هستید که می‌خواهید برای مدت طولانی در آن منطقه بمانید، در ازای کاهش اجاره بها و تضمین عدم افزایش اجاره بها در طول مدت، پیشنهاد دهید یک اجاره نامه طولانی‌تر امضا کنید. پیشنهاد اقامت برای دو یا سه سال را بدهید و بیشتر صاحبخانه ها از این فرصت استفاده خواهند کرد.

بررسی کنید که ملک چه مدت خالی است

شما هم می توانید از این به نفع خود استفاده کنید. از مدت زمانی که محل اقامت در بازار بوده است را بیابید. هر روزی که صاحبخانه مستاجر نداشته باشد، روزی است که ضرر می کند. و به یاد داشته باشید، اگر می توانید فورا نقل مکان کنید، به صاحبخانه اطلاع دهید – این ممکن است به شما کمک کند قیمت اجاره را حتی کمتر کنید.

کار رایگان را بیاندازید

پیشنهاد رنگ آمیزی آپارتمان در تهران می تواند تا حد زیادی در هزینه شما صرفه جویی کند. نه تنها می توانید با صاحبخانه خود برای پوشش هزینه های رنگ و کلیه تجهیزات رنگ آمیزی مذاکره کنید، بلکه باید در مورد کاهش اجاره بها برای پوشش زمانی که صرف این کار کرده اید نیز مذاکره کنید. به همین ترتیب، چرا در ازای اجاره ارزان تر، مرتب کردن و نگهداری باغ را پیشنهاد نمی کنید. به میزان پولی که به صاحبخانه پس انداز خواهید کرد – بدون ذکر بهبود ملک – اشاره کنید و شانس خوبی برای کاهش اجاره بها دارید.

فقط مذاکره کنید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که اجاره‌کنندگان در ایران مرتکب می‌شوند این است که به اندازه کافی درخواست نمی‌کنند. افراد زیادی با پرداخت اجاره بهای آگهی موافقت می کنند. اما در واقعیت، و هر کسی که تا به حال سعی کرده ملکی را بفروشد این را به شما خواهد گفت، صاحبان خانه به ندرت انتظار دارند 100٪ چیزی را که درخواست می کنند، دریافت کنند.

رشد قابل توجه میزان اجاره املاک اداری تجاری و مسکونی

بنابراین، چرا این بازی را نیز انجام نمی دهید؟ فقط زیاد دور نروید – ارائه 30 درصد کمتر احتمالاً کمی افراطی است. اما، باید بتوانید بین 15 تا 20 درصد تخفیف دریافت کنید. بدترین چیزی که آنها می توانند بگویند این است که “فراموش کن” و شما همیشه می توانید پیشنهاد خود را مطرح کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *