پیش فروش آپارتمانهای لوکس در رودهن با موقعیت ویژه اقساط

محدودیت برای افزایش نرخ

این سرمایه‌ گذاری‌ها معمولا نقد شوند گی بالایی دارند و بسته به حساب سرمایه ‌گذاری که انتخاب می‌کنید، می‌توانند در طول روز خرید و فروش شوند.سرمایه گذاران می توانند انتخاب کنند که پرتفوی خود را در بخش های مختلف متنوع کنند، یا می توانند در یک صنعت یا بخش خاصی از بازار سرمایه گذاری کنند. این بخش ها می توانند شامل مراقبت های بهداشتی، مسکونی، چوبی، وام مسکن و غیره باشند.این گروه از سرمایه گذاری ها همچنین شامل غیر قابل معامله می شود.

محدودیت برای افزایش نرخ

این سرمایه گذاری‌ها در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت می‌شوند،فروش آپارتمان در رودهن اما در بازار سهام عرضه نمی‌شوند. آنها می توانند هزینه های اولیه بالایی را دریافت کنند و اغلب برای مدت زمان طولانی تری غیر نقدی هستند. با این حال، آنها به طور بالقوه می توانند مزایای مالیاتی منحصر به فردی را ارائه دهند که باعث کاهش یا حذف مالیات بر بازده می شود.سهام قابل معامله عمومی، صندوق های سرمایه گذاری متقابل و معمولاً برای سرمایه گذارانی که می خواهند املاک و مستغلات را به پرتفوی خود اضافه کنند.

ایجاد دارایی به طور مستقیم

اما نقدینگی سرمایه گذاری عمومی را ترجیح می دهند، بهترین هستند.مزایا و معایب سرمایه گذاری در سهام ، صندوق های سرمایه گذاری متقابل وتجاری عمومی را می توان به راحتی از طریق یک کارگزاری خرید و فروش کرد می تواند یک شاخص گسترده یا سوله های خاص از صنعت املاک و مستغلات را خریداری کند امکان افزودن سرمایه گذاری های عمومی به حساب بازنشستگی ممکن است برای و تلاش بیشتری باشد غیر قابل معامله می توانند بسیار غیر نقدشونده باشند و هزینه های اولیه را دریافت کنند.

ایجاد دارایی به طور مستقیم

افزایش نرخ بهره بر ارزش های تأثیر منفی می گذارد سهام املاک و مستغلات، صندوق های سرمایه گذاری متقابل، و به طور بالقوه می توانند بی ثبات تر از یک شاخص سهام گسترده تر باشند.خانه ها را تعمیر و ورق بزنید با محبوبیت بر املاک و مستغلات، بسیاری از مردم یاد گرفته اند که چگونه یک کسب و کار را با تعمیر و چرخش خانه شروع کنند. سرمایه گذاری ثابت و تلنگر معمولاً شامل خرید یک ملک آسیب دیده یا سلب مالکیت کمتر از ارزش بازار و سپس نوسازی و فروش آن با قیمتی قابل مقایسه با خانه های همسایه است.

پرداخت اصلی وام مسکن

خانه های برگردان به طور کلی به مقدار زیادی پول نقد، وام یا هر دو نیاز دارند. این پول می‌تواند از وجوه شخصی خریدار، سرمایه‌ گذاران، بانک‌ها و وام‌ دهندگان پول سخت تامین شود. وام دهندگان پول سخت ممکن است مایل به وام دادن باشند در حالی که بانک ها این کار را نمی کنند، اما اغلب کارمزدها و نرخ های بهره بالاتری نسبت به بانک دریافت می کنند.این نوع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بسیار عملی است. سرمایه گذاران معمولاً مجبورند ملک را به تنهایی یا با کمک یک پیمانکار بازسازی کنند.

پرداخت اصلی وام مسکن

ارزش آن را قبل از اینکه بتواند در لیست فروش قرار گیرد، افزایش دهد.در حالی که ملک در حال بازسازی است، سرمایه گذار باید هزینه های حمل ملک را بپردازد. اینها معمولاً شامل بر دارایی و سایر هزینه های مرتبط می شود. علاوه بر این، اگر آنها برای تامین مالی تراکنش پول قرض کرده باشند، به طور کلی به مبلغ وام گرفته شده نیز بهره خواهند داشت. که دانش عمیقی از بازار املاک و مستغلات دارند و سرمایه کافی برای پرداخت هزینه خرید و بازسازی یک ملک را دارند، بهترین گزینه است.

خط آخر

بالقوه برای سودهای بزرگ هنگام فروش خانه معمولاً معاملات سریع از خرید تا فروش انجام می شود یک سرمایه گذار زمان و مکان سرمایه گذاری را کنترل می کند گرانی برای خرید ملک و پرداخت هزینه های حمل و بازسازی مناقصه گران رقیب می توانند قیمت ها را افزایش دهند و سود را کاهش دهند ارزش بازار محلی ممکن است بین خرید و فروش تغییر کند سود معمولاً به عنوان درآمد عادی مشمول مالیات است عمده فروشی املاک و مستغلات یک رویکرد محبوب برای سرمایه گذاران جدید است.

معمولاً شامل یافتن فرصت ها و فروش آنها به سرمایه گذاران املاک و مستغلات است که پول خرید ملک را دارند. عمده ‌فروشان معمولاً هر بار که ملکی را پیدا می‌کنند که سرمایه‌ گذارشان مایل به خرید آن است، هزینه ‌ی ارجاع دریافت می‌کنند.فرآیند عمده فروشی معمولاً شامل یافتن فروشندگان با انگیزه و قراردادن آنها برای فروش است. این اغلب با جستجوی سوابق عمومی برای خانه‌های با ارزش بالا، ارسال نامه‌ رسان به محله‌های خاص یا برقراری تماس تلفنی با صاحبان خانه انجام می‌شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *