نوسانات بازار مسکن

بنابراین، با وجود اینکه نرخ وام مسکن به طور قابل توجهی در حال افزایش است، توقف افزایش قیمت مسکن را پیش بینی نکنید. در حالی که هزینه‌های مسکن همچنان بالاست و خریداران خانه را مجبور به تصمیم‌ گیری‌های دشوار می‌کند، پیش‌ بینی می‌شود که تعداد املاک برای فروش همچنان در حال افزایش باشد و بر اساس تغییری که در ماه می 2022 آغاز شد، ادامه خواهد یافت. خرید آپارتمان در رودهن این نشانه‌ای از تسکین برای خریداران خانه اول است.

افزایش نرخ بهره و تاثیر مستقیم آن بر قیمت آپارتمان

افزایش موجودی مسکن خبر بسیار خوبی برای خریداران است. خریداران خانه گزینه های بیشتری خواهند داشت زیرا تعداد بیشتری از صاحبان خانه می خواهند شرایط زندگی خود را با تغییر تقاضای شخصی تطبیق دهند و از شرایط مطلوب بازار برای دسترسی به ثروت قابل توجهی که به دست آورده اند استفاده کنند.

صاحبان خانه همچنان در موقعیت مطلوبی قرار دارند، به ویژه آنهایی که برای مدت طولانی مالکیت داشته اند و ثروت قابل توجهی به دست آورده اند. پیش‌بینی می‌شود که این امر فروشندگان بیشتری را جذب کند که به دنبال سرمایه‌گذاری در شرایط مطلوب بازار هستند، که منجر به افزایش رقابت و متعادل‌سازی مجدد بازار مسکن به دور از تعصب قبلی فروشنده می‌شود. این نوید خوبی برای خریداران-فروشندگانی است که از کمبود امکانات خرید ناامید شده اند.

پیش بینی بازار مسکن 2022

طبق گفته فردی مک، در حال حاضر 18 درصد افراد 25 تا 34 ساله بیشتر از سال 2006 هستند. این نشان دهنده افزایش 6.6 میلیون نفری بالقوه برای اولین بار، از 39.5 میلیون در سال 2006 به 46.1 میلیون امروز است. علاوه بر افزایش خریداران خانه اولی، تعداد مستاجران پردرآمدی که توانایی خرید دارند و در سن اولیه خرید خانه اولی هستند نیز در حال افزایش است.

در سال 2006، معیارهای وام دهی به میزان قابل توجهی کاهش یافت و بررسی کمی برای تعیین اینکه آیا وام گیرنده می تواند وام خود را بازپرداخت کند یا خیر، انجام شد. این روزها، الزامات سخت گیرانه تر هستند، که خطر را هم برای وام دهندگان و هم برای وام گیرندگان کاهش می دهد. مطابق با بازار چالش برانگیزتر مسکن برای خریداران، سهم خریدارانی که قبل از تایید حداقل یک بار انکار وام مسکن مواجه شده اند از 22 درصد در سال 2020 به 34 درصد در سال 2021 افزایش یافته است.

چالش های پیش فروش آپارتمان در رودهن که سازندگان با آن مواجه هستند.

ساخت برج و آپارتمان به وسیله دولت

بخش های دولتی و جامبو بیشترین انقباض را در ماه قبل داشتند. این دو بازار مسکن تفاوت بیشتری با یکدیگر ندارند و وضعیت کنونی به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست. شاخص در دسترس بودن اعتبار وام مسکن (MCAI) شاخصی است که به طور منظم در طول سال توسط انجمن بانکداران وام مسکن (MBA) منتشر می شود. این شاخص برای اندازه گیری میزان ساده گرفتن وام مسکن استفاده می شود.

هرچه این شاخص بالاتر باشد، گزینه های بیشتری برای دریافت فاینانس وام مسکن وجود دارد. در سال 2004، این شاخص در حدود 400 بود. با داغ شدن بازار مسکن، وام های رهنی در دسترس تر شد و سپس در سال 2006، این شاخص از 850 فراتر رفت. شاخص در دسترس بودن اعتبار وام مسکن (MCAI) در نتیجه سقوط در بازار املاک و مستغلات کاهش یافت، زیرا پیش فروش آپارتمان در رودهن دستیابی به آن تقریباً سخت شده بود. تامین مالی وام مسکن

زمان تحویل آپارتمان های پیش فروش

از آن زمان به بعد، خوشبختانه شرایط برای وام دهی اندکی آرام شد، هرچند که شاخص هنوز نسبتاً پایین است. شاخص در آگوست 2022 برابر با 108.3 بود که تقریباً یک هفتم نسبت به سال 2006 است. این شاخص بیش از 30 درصد پایین تر از سطح قبل از همه گیری است. از آنجایی که گزینه های زیادی در بازار مسکن وجود ندارد، بسیاری از مردم در ایالات متحده برای یافتن خانه رویایی خود مشکل دارند.

عواملی که می توانند بر ارزش بازار ملک شما تأثیر بگذارند
مناسب ترین زمان خرید آپارتمان در رودهن و سرمایه گذاری در املاک

عواملی که می تواند بر ارزش ملک شما تأثیر بگذارند

MCAI در ماه اوت 0.5 درصد کاهش یافت. کاهش در MCAI نشان می‌دهد که استانداردهای وام در حال سخت‌تر شدن هستند، در حالی که افزایش در شاخص نشان‌دهنده کاهش اعتبار است. این شاخص در مارس 2012 به 100 رسید. MCAI معمولی 1.0 درصد کاهش یافت، در حالی که MCAI دولتی بدون تغییر باقی ماند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *