رهن و اجاره آپارتمان های مسکونی و تجاری با قیمت مناسب

کاخ معروف چیراغان وجود دارد که هزاران گردشگر از آن بازدید می کنند، زیرا با طراحی منحصر به فرد و نمای رنگارنگ مرمر آن متمایز است. دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری مهم بسیاری مانند مسجد معروف اورتاکوی است. اورتاکوی با وجود مراکز تجاری مدرن مانند بازار معروف اورتاکوی و خرید آپارتمان در رودهن همچنین رستوران های خوب و کافه های سطح بالا مشخص می شود. املاک در منطقه اورتاکوی از نظر قیمت بسیار مناسب است، هرچند از نظر طرح های معماری دارای مزایای ویژه بسیاری است.

نظارت سازمان نظام مهندسی بر روند ساخت واحد های آپارتمانی

یکی از مجلل ترین مناطق استانبول، منطقه خیابان بغداد است که شامل بسیاری از املاک لوکس برای فروش در ترکیه است. منطقه خیابان بغداد با موارد زیر مشخص می شود: یکی از مناطق مجلل ترکیه و شامل بسیاری از املاک لوکس برای فروش است. شایان ذکر است که در منطقه خیابان بغداد فقط افراد ثروتمند زندگی می کنند. تاریخچه مهمی دارد، زیرا پس از الحاق بغداد به امپراتوری عثمانی به این نام خوانده شد.

تجلیل از شرکت های سازنده برج و ساختمان های مرتفع

در این منطقه کاخ های تاریخی زیادی وجود دارد که به رستوران های مجلل و مراکز تجاری مجلل تبدیل شده اند. منطقه خیابان بغداد ساحلی در نظر گرفته می شود، زیرا در کنار دریای مرمره قرار دارد و این به ارزش سرمایه گذاری متمایز به املاک در آن منطقه می افزاید. این منطقه به خاطر فروشگاه های مد بین المللی که مملو از برندهای بسیار و بزرگ است مشهور است.

در خیابان بغداد، انواع مختلفی از املاک و مستغلات مانند آپارتمان های مسکونی، تجاری و اداری وجود دارد که گزینه های زیادی برای سرمایه گذاری موفق املاک در ترکیه در اختیار شما قرار می دهد. پروژه برج باران چیتگر اینجا مرکز سرمایه گذاری و اقتصادی در شهر استانبول ترکیه است، جایی که منطقه مسلک یکی از مهم ترین و بزرگترین مناطق سرمایه گذاری املاک در ترکیه محسوب می شود و منطقه ماسلاک با موارد زیر مشخص می شود.

رهن و اجاره آپارتمان های مسکونی و تجاری با قیمت مناسب

بهترین زمان برای فروش و پیش فروش آپارتمان های تجاری و مسکونی

موقعیت جغرافیایی عالی، نزدیک. به بزرگراه های اصلی این منطقه دارای شبکه حمل و نقل باکیفیت و توسعه یافته است. مراکز خرید عمده زیادی در منطقه مسلک وجود دارد. منطقه مسلک تنها چند دقیقه با میدان معروف تقسیم فاصله دارد و همچنین به تنگه بسفر معروف دنیا بسیار نزدیک است و این امر به املاک در منطقه مسلک ارزش سرمایه گذاری بسیار مهم و متمایز می دهد.

منطقه مسلک شامل بزرگترین و مجلل ترین مجتمع های مسکونی است که دارای آپارتمان های مجلل برای فروش می باشد. مسلک یکی از مهم ترین مناطق تجاری استانبول است. مسلاک سومین منطقه مجلل در کل ترکیه محسوب می شود. املاک و مستغلات در مسلک بسیار مدرن و مرسوم است و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران، افراد مشهور و تجار است.

خط آخر

یکی از مناطق مهم بخش اروپایی استانبول، سارییر است. یک منطقه کاملاً جذاب است.  با موارد زیر مشخص می شود: موقعیت جغرافیایی استراتژیک متمایز در تنگه جهانی بسفر. املاک و مستغلات در Sariyer دارای منظره دریا خیره کننده است. این منطقه مرکز مهم گردشگری و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه است. منطقه سریر دارای عمارت های مجلل زیادی با منظره دریا است.

تجلیل از شرکت های سازنده برج و ساختمان های مرتفع

منطقه شامل نقاط دیدنی مهمی مانند جنگل معروف بلگراد و همچنین پارک می باشد که البته پارک آتاتورک که بیش از هزار درخت سبز را در خود جای داده است را در بر می گیرد. در پایان این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد املاک و مستغلات لوکس برای فروش در ترکیه در اختیار شما قرار داده ایم و مشخص کرده ایم که مناطق گران قیمت ترکیه از چه مزایایی برخوردار هستند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *