آپارتمان‌های مناسب با شرایط وام در منطقه آرام و دل‌نشین رودهن

نکات امنیتی مربوط به آپارتمان

  1. بیمه اجاره کنندگان را دریافت کنید

با وجود تمام اقدامات احتیاطی که ممکن است انجام دهید، اتفاقات ناگوار همچنان رخ می دهد. بنابراین ایده خوبی است که شرط های خود را با بیمه اجاره کنندگان پوشش دهید. برخلاف بیمه صاحبخانه شما که تنها ساختمانی را که در آن زندگی می کنید پوشش می دهد،

نکات امنیتی قابل توجه پس از خرید یا اجاره آپارتمان

از نظر مجله تخصصی املاک اسپیس بیمه نامه اجاره کنندگان شما دارایی های شخصی مانند مبلمان، لوازم الکترونیکی، لباس، اموال و خسارات ناشی از سرقت یا فاجعه را پوشش می دهد. همچنین اگر یک بازدیدکننده در آپارتمان شما به خود آسیب برساند، به پوشش بدهی ها و هزینه های پزشکی کمک می کند.

  • یک سیستم امنیتی نصب کنید

سوراخ کردن در آپارتمان ها معمولاً یک نه بزرگ است (و می تواند بر بازگرداندن کل سپرده امنیتی شما تأثیر بگذارد)، بنابراین بسیاری از مستاجران در ایران فکر می کنند که سیستم امنیتی آپارتمان آنها نمی تواند فراتر از یک هرم قوطی هایی که جلوی درب آنها چیده شده است گسترش یابد.

بسیاری از سیستم‌های امنیتی در تهران برای آپارتمان‌ها همچنین دارای آژیرهای مستقل هستند (بدون صفحه کلید و آژیری که روی دیوار نصب می‌شود) تا شما را از هر گونه مشکل آگاه کرده و مزاحمان را بترساند.

 یک امتیاز: داشتن یک سیستم هشدار آپارتمان می تواند نرخ های کمتری را در بیمه اجاره کنندگان به شما بدهد.

3-     با همسایگان خود ملاقات کنید

آقای راجرز زمانی که زمان زیادی را صرف شناخت همسایگانش کرد، واقعاً دنبال چیزی بود. شناخت همسایگان مانند داشتن دوربین های امنیتی هوشمند در اطراف ساختمان شماست.

هنگامی که همسایه ها یکدیگر را می شناسند، به احتمال زیاد مراقب فعالیت های مشکوک هستند و در صورت مشاهده چیزهای ماهیگیری به دیگران هشدار می دهند.

مراقب افرادی در مجتمع آپارتمانی خود باشید که فکر می کنید دوست دارید آنها را بشناسید. با آنها در مناطق مشترک گفتگو کنید.

  • پنجره های خود را بپوشانید

فکر کردن به آن وحشتناک است، اما بسیاری از مزاحمان قبل از تصمیم گیری در مورد مکانی برای دزدی، برای چیدن خوب خرید می کنند.

بهترین راه برای دور نگه داشتن مکان خود از صدر فهرست آنها این است که اجناس را با پوشاندن آن پنجره ها با پرده ها و پرده ها پنهان کنید. وقتی در خانه نیستید و در هر زمانی بعد از تاریکی هوا آنها را بسته نگه دارید

به یاد داشته باشید، وقتی چراغ‌هایتان در شب روشن است و پرده‌هایتان باز هستند، مثل این است که روی صحنه‌ای با نور روشن در یک سالن تاریک اجرا می‌کنید: مخاطبان شما در فضای باز می‌توانند همه چیز را ببینند!

امنیت سرمایه گذاری در بازار املاک و کسب سود از آن
  •  قفل درب خود را ارتقا دهید

امیدواریم، آپارتمان شما قبلاً دارای یک پیچ است، اما اگر نه، هنگام نقل مکان (با اجازه صاحبخانه) حتماً آن را نصب کنید. از صاحبخانه خود بخواهید که قفل های معمولی در را نیز عوض کند.

شما هرگز نمی دانید چند کلید تکراری در آنجا وجود دارد و می خواهید مطمئن شوید که تنها کسی هستید که به آپارتمان خود دسترسی دارید

نصب قفل های اضافی درب، مانند قفل های زنجیری یا قفل تقویت کننده در، راه دیگری برای اطمینان از ایمن ماندن آپارتمان شما در حالی است که در آن هستید.

6-      یک نوار امنیتی درب دریافت کنید

مسدود کننده درب یک اقدام امنیتی عالی برای ساکنان آپارتمان است. بسیاری از آنها به راحتی نصب و جدا می شوند و آسیبی به درها نمی رسد. به علاوه، در برابر ضربه زدن، برداشتن یا تکرار کلیدهای شناور در اطراف، آسیب پذیر نیست.

برای درهای کشویی در بالکن یا پاسیو خود، قفل درهای کشویی برای افزودن محافظت بیشتر عالی هستند و همچنین می توانید یک گیره برای درب جلویی خود تهیه کنید که به عنوان یک درب سنگین عمل می کند. بیشتر پارازیت‌های درب نیز قابل حمل هستند، بنابراین می‌توانید هنگام سفر آنها را با خود ببرید.

  •  روی یک گاوصندوق سرمایه گذاری کنید

فقط به این دلیل که ممکن است شخصی وارد آپارتمان شما شود، به این معنی نیست که باید بتواند تمام وسایل شما را با گاری تحویل دهد. یک گاوصندوق خانگی سخت نه تنها برای سارقان بلکه برای هم اتاقی های جاسوس و مهمانانی که کمتر از آن قابل اعتماد هستند، بازدارنده خوبی است.

پول نقد، جواهرات، اسلحه گرم، آثار با ارزش، اسناد مهم و سایر اشیاء با ارزش را در داخل ذخیره کنید و با صاحبخانه خود در مورد بستن آن به دیوار یا کف برای حداکثر امنیت صحبت کنید.

8-      دوربین ها را در نظر بگیرید

در ایران دوربین های امنیتی مقرون به صرفه می توانند مکمل های عالی برای نظارت بر امنیت آپارتمان شما باشند. ممکن است فکر کنید که دوربین ها به یک سیستم امنیتی کامل نیاز دارند. با این حال، تعداد زیادی دوربین مستقل وجود دارد که یک فید را مستقیماً به تلفن هوشمند شما ارسال می‌کند، بنابراین می‌توانید آپارتمان خود در تهران را از هر نقطه نظارت کنید.

سود حاصل از نوسانات بازار مسکن و سرمایه گذاری در آن

اکثر دوربین های امنیتی و زنگ های ویدیویی هوشمند معمولاً دارای تشخیص حرکت، دید در شب و مکالمه دو طرفه هستند. ما زنگ‌های هوشمند را به شدت توصیه می‌کنیم زیرا می‌توانید با خیال راحت با افرادی که در درب خانه هستند، بدون نیاز به باز کردن آن، چت کنید. حتی مدل هایی وجود دارند که به درب شما متصل می شوند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *