تغییرات جدید در قوانین مسکن

انتخاب ملک سرمایه گذاری مناسب در مکان مناسب می تواند موفقیت شما را به عنوان یک سرمایه گذار املاک و مستغلات ایجاد یا شکست دهد. وقتی صحبت از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می شود، مکان اغلب یکی از مهم ترین عوامل در نظر گرفته می شود. با این حال، این فقط محل سرمایه‌گذاری نیست که باید به آن فکر کنید، بلکه باید وضعیت مالی ملک را در سطح فردی تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که این سرمایه‌گذاری خاص جریان نقدی مثبتی دارد، ارزش آن در طول زمان افزایش می‌یابد.

تغییرات جدید در قوانین مسکن

نرخ‌های خالی پایینی دارد و در نهایت نیازها و اهداف خاص شما را برآورده می کند.خرید آپارتمان در رودهن با وام به عنوان مثال، اگر به دنبال خرید یک اجاره کوتاه مدت هستید، احتمالاً مجموعه معیارهای متفاوتی نسبت به زمانی که به دنبال یک ملک تجاری یا یک ملک مسکونی طولانی مدت هستید، خواهید داشت. همچنین مهم است که دقت لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که خود ملک سالم است و نیازی به کار اساسی ندارد. با توجه به آنچه گفته شد، با فرصت های بسیار در سراسر ، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند یک چالش باشد.

رشد اقتصادی در منطقه

در این مقاله، ما نگاهی دقیق‌تر به از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌اندازیم، چه به دنبال جریان نقدی یا قدردانی یا هر دو باشید.املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری بلند مدت است. بعید است که یک شبه دستاوردهای مالی عمده ای را مشاهده کنید. با این حال، همانطور که اندرو کارنگی به قول معروف، از همه میلیونرها از طریق مالکیت املاک و مستغلات چنین می شوند، آیا باید به دنبال املاک و مستغلات در با نرخ بهره بالا بنابراین واضح است که آن را به عنوان یک طبقه دارایی ببینیم. املاک و است.

رشد اقتصادی در منطقه

اما،موجودی کم و خطر رکود، ممکن است منتظر زمان بهتر، فرصتی بهتر وسوسه انگیز باشد. پاسخ متداول به این موضوع این است که تا زمانی که سرمایه‌ گذاری‌های خود را به عنوان سرمایه‌ گذاری بلندمدت تلقی کنید، چه سهام، چه املاک یا چیزهای دیگر،زمان در بازار تقریباً همیشه بر زمان ‌بندی بازار غلبه دارد.البته شرایط هر کس متفاوت است، شما نمی خواهید بیش از حد خود را در معرض خطر قرار دهید و مجبور به فروش با ضرر شوید. در مورد سرمایه گذاری، با یک مشاور مالی یا واجد شرایط مشورت کنید.

جمعیت شناسی محلی

هنگام بررسی محل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چه مواردی را باید در نظر گرفت هنگام بررسی فرصت‌ها برای یک ملک سرمایه گذاری جدید، انجام تحقیقات کامل و بررسی دقیق در مورد شرایط بازار محلی و عوامل اقتصادی در مناطق مورد علاقه شما بسیار مهم است. برخی از عواملی که ممکن است بر مطلوبیت و سودآوری املاک اجاره‌ای تأثیر بگذارند عبارتند از: به این ترتیب، توصیه می شود قبل از تصمیم گیری قدردانی از اموال: ارزش املاک و مستغلات در بیشتر مکان ها در یک دوره طولانی افزایش می یابد.

جمعیت شناسی محلی

با این حال، جایی که برخی از مکان‌ها ممکن است به  دست یابند، برخی دیگر به می‌رسند. به روندهای تاریخی و عوامل اقتصادی نگاه کنید تا بهترین مناطق با رشد بالا را برای سرمایه گذاری بعدی خود تعیین کنید.رشد جمعیت: به دنبال مناطقی با جمعیت رو به رشد باشید، زیرا این امر می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای مسکن و درآمد بالقوه بالاتر از اجاره شود.بازار کار: مناطقی با بازار کار قوی و نرخ بیکاری پایین ممکن است: تقاضا برای املاک اجاره ای در منطقه بیشتری را جذب کند که توانایی پرداخت اجاره بهای بالاتر دارند.

خط آخر

از جمله تعداد جای خالی و میانگین زمان لازم برای پر کردن آنها نرخ اجاره: به میانگین نرخ اجاره در منطقه نگاه کنید و آنها را با قیمت خرید املاک مقایسه کنید تا سودآوری احتمالی را مشخص کنید. مالیات بالای دارایی می تواند به طور قابل توجهی بر سودآوری املاک اجاره ای تأثیر بگذارد، بنابراین تحقیق در مورد نرخ مالیات بر دارایی در مناطق مورد علاقه شما بسیار مهم است.مقررات محلی : از مقررات محلی و قوانین حاکم بر املاک اجاره ای، کنترل اجاره، و قوانین مالک و آگاه باشید.

یافتن بهترین مکان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این مقاله، ما به چند معیار کلیدی نگاه می کنیم و مردانه از خانه های مسکونی به عنوان معیار استفاده می کنیم. معیارهایی که ما برای شناسایی بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استفاده می کنیم و شامل موارد زیر است:توجه به این نکته مهم است که اهداف و استراتژی های هرکس متفاوت است و بنابراین هیچ حقیقت جهانی وجود ندارد. به عنوان مثال، مزایای مالی محلی برای اینکه بتوانید تمام واحدهای خود را خودتان مدیریت کنید، ممکن است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *