پیش فروش آپارتمانهای لوکس در رودهن با موقعیت ویژه اقساط

پیش خرید مسکن:زندگی در ملک انتخابی

نکاتی در مورد مالیات بر عایدی سرمایه در املاک سرمایه گذاری املاک با آشنایی با قوانین مالیاتی مربوطه می توانید از سرمایه گذاری های خود در املاک و مستغلات نهایت استفاده را ببرید. یک  مشاور مالی می تواند به شما کمک کند وضعیت مالی خود را نگهداری سوابق خود دقیق باشید تا اطمینان حاصل کنید درک کنید و از اظهارنامه مالیاتی خود نهایت استفاده را ببرید. پیدا کردن یک مشاور مالی واجد شرایط لازم نیست سخت باشد. ابزار رایگا  شما را با حداکثر سه مشاور مالی تأیید شده که در منطقه شما خدمت می کنند.

پیش خرید مسکن:زندگی در ملک انتخابی

بازنشستگان برای ایجاد درآمد به سمت املاک و مستغلات روی می آورند.خرید آپارتمان در رودهن با وام تخمین زده می شود که از هر ده بازنشسته یک نفر درآمد خود را با املاک اجاره ای تکمیل می کند. همچنین گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند. در این مقاله، مزایا و معایب درآمد اجاره‌ای و را بررسی می‌کنیم.اگرچه ممکن است درآمد تامین اجتماعی و شاید حقوق بازنشستگی داشته باشید، ممکن است بخواهید اضافه کردن درآمد اجاره را به املاک و مستغلات می تواند تعادلی عنوان منبع مالی احتمالی در خود در نظر بگیرید.

مسکن:خریدی با ارزش

در سبد سرمایه گذاری سهام و اوراق قرضه شما ایجاد کند.اگر قصد خرید خانه برای درآمد اجاره ای را دارید، ابتدا می خواهید بدانید که آیا تقاضا برای اجاره در بازار وجود دارد یا خیربه عبارت دیگر، آیا مستاجرهایی وجود دارند که بخواهند ملک شما را اجاره کنند؟پاسخ بله است. همانطور که در خط بالای نمودار نشان داده شده است، نرخ اجاره مسکن از زمان در به طور مداوم در حال کاهش بوده است.در واقع، امروز بازار خانه های اجاره ای در حال افزایش است، به طوری که اجاره خانه های تک خانواری در سه سال گذشته افزایش یافته است .

مسکن:خریدی با ارزش

اکنون از کل واحدهای اجاره ای در را تشکیل می دهد و افزایش تقاضا برای اجاره به معنای عرضه سالم است. از اجاره نشینان مزایای داشتن ملک اجاره ای در دوران بازنشستگی درآمد اجاره معمولاً بازده سالانه بالاتری نسبت به سود سهام و بازده اوراق جاری دارد. به طور کلی، بازدهی درآمد حاصل از املاک سرمایه گذاری می تواند از در سال باشد.البته، اگر به تازگی شروع به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کرده اید، جریان نقدی مثبت در سال اول شروع نمی شود، به برای هر ملک وام مسکن بگیرید.

آغازی به تغییرات

با این حال، با گذشت زمان، با پرداخت وام مسکن، مالیات و کارمزد شما از طریق درآمد اجاره، سهام در خانه به دست خواهید آورد. در نتیجه، خانه جریان نقدی ماهانه مثبت ایجاد می کند. در طول سال‌ها، با خرید ملک‌های بیشتر و تکرار این فرآیند، به مجموعه خود اضافه می‌کنید. با برنامه ریزی مناسب، چندین ملک خواهید داشت که برای شما در دوران بازنشستگی درآمد ایجاد می کند.بیایید نگاهی به نمونه ای از نمونه کارها معمولی املاک و مستغلات بیندازیم.همانطور که در جدول زیر نشان داده شده است سرمایه گذاری کرد.

آغازی به تغییرات

هر یک سرمایه گذاری خود در هر ملک به دست می آورد.همچنین دارای یک جریان نقدی مثبت در سال حتی با داشتن وام مسکن است.همانطور که مری وام مسکن خود را در طول سال ها پرداخت می کند و سرمایه گذاری مجدد می کند، جریان نقدی مثبت او بهبود می یابد، به ویژه از آنجایی که احتمالاً اجاره بهای او یا ثابت می ماند یا افزایش مییابد.همانطور که در زیر می بینیم،اکنون  جریان نقدی مثبت سالانه دارد کسب درآمد در ماه از طریق جریان نقدی مثبت، دیوانگی نیست.به گفته کارشناسان، در حالت ایده آل، شما باید از کسب کنید.

خط آخر

البته، نرخ بازدهی شما بستگی به مدت زمانی که مالک خانه بوده اید، ارزش خانه و وام مسکن فعلی آن ملک دارد. با گذشت زمان، ارزش ملک شما افزایش می یابد در حالی که مانده وام مسکن شما کاهش می یابد و جریان نقدی ماهانه شما را بهبود می بخشد.مزایای ارزش کل املاک و مستغلات خود درآمد سبد املاک و مستغلات در بازنشستگی در مقابل سهام و اوراق قرضه اولین مزیت مالیاتی مربوط به چیزی است که استهلاک نامیده می شود.  به سن و فرسودگی ساختمان شما هر دو مقداری داده می شود که به آن استهلاک می گویند.

استهلاک ارزش ملک شما را کاهش می دهد و به شما این امکان را می دهد که ارزش فقط در مورد ساختمان و نه زمین خود ادعای استهلاک کنید. اما هزینه استهلاک در توزیع می شود. بنابراین، اگر ارزش مالیاتی زمین شما و ارزش مالیاتی خانه باشد، هزینه استهلاکی که می توانید ادعا کنید در سال است .هزینه استهلاک ارزش کل دارایی شما را هنگام ثبت مالیات کاهش می دهد و بار مالیاتی شما را کاهش می دهد. با مالیات بر دارایی کمتر، هزینه های شما کمتر می شود و درآمد بیشتری از ملک به شما می دهد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *