پیش فروش آپارتمانهای لوکس در رودهن با موقعیت ویژه اقساط

روند خرید برای آن مکان را بررسی کنید

ما راه درازی را در راه های مداخله ای پیموده ایم و گزینه های زیادی را برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه در املاک و مستغلات کسب درآمد کنند ارائه می دهیم . می توانید زمین بخرید، خانه بسازید و سپس آن را اجاره کنید. می توانید املاک مضطرب را پیدا کنید، آنها را بازسازی کنید و سپس آنها را اجاره کنید. املاک کلید در دست توسط شخص دیگری خریداری شد که آنها را قبل از یافتن مستاجر بازسازی کرد. صرف نظر از نحوه به دست آوردن ملک، این یک استراتژی خرید و نگهداری است.

روند خرید برای آن مکان را بررسی کنید

شما می توانید ملک مسکونی، تجاری و صنعتی داشته باشید.خرید آپارتمان در رودهن با وام یکی از بزرگترین مزایای داشتن املاک اجاره ای جریان نقدی ثابتی است که ایجاد می کند. این بهترین شکل مالکیت املاک سرمایه گذاری برای کسب درآمد غیرفعال است . نقطه ضعف این روش این است که شما تمام تخم مرغ های خود را در سبدهای نسبتا کمی قرار می دهید. اگر مشکلاتی در مجتمع آپارتمانی شما وجود داشته باشد، درآمد اجاره از آن با خروج افراد یا هزینه های تعمیر به سود شما آسیب می رساند.

بررسی اولیه

این استراتژی احتمالاً یکی از راهبردهایی است که به شما امکان می دهد درآمد ثابتی ایجاد کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا زمانی که چندین ملک اجاره ای دارید، زندگی کنید. اگر از یک حساب بازنشستگی یا سهام در خانه خود پول نقد کنید، ممکن است بتوانید از این استراتژی استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه در املاک و مستغلات ثروتمند شوید، بدانید که این یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای انجام این کار است تا زمانی که هزینه‌ها و خود ملک را به خوبی مدیریت کنید خوبی برای خرید املاک اجاره ای است .

بررسی اولیه

قوانین و افزایش نرخ اجاره را در صورت مدیریت یک ساختمان آپارتمان بدانید. قوانین ساختمان محلی، هنجارهای جامعه برای املاک در محدوده قیمتی که می‌خرید، و ارتقای مقرون‌ به ‌صرفه در صورت خرید و تغییر املاک را بدانید.با تبدیل یک خانه طبقه متوسط ​​به تنها ملک لوکس در، نمی توانید از دست دادن پول خود را بگذرانید. همه اینها برای خرید ملک نیاز به پول دارد. توصیه می‌کنیم برای پرداخت اولین پیش‌پرداخت‌ها در خانه‌های تک‌ خانواره ، پس‌انداز کنید یا از سرمایه‌ای استفاده کنید.

کاهش جریان نقدی

این ممکن است از پس انداز شما، پروژه ستین حقوق صاحبان سهام در محل سکونت اصلی یا حساب بازنشستگی شما باشد.توصیه می کنیم در مقابل نگیرید، زیرا پول باید ظرف چند هفته پس از از دست دادن شغل خود بازپرداخت شود، در غیر این صورت باید مالیات و جریمه آن را بپردازید. تقریباً بهتر است از یک بیرون بکشید. کنترل بیشتری بر کارمزدها و مالیات هایی که باید بپردازید دارید. هزاران را در صندوق اضطراری برای پوشش قبوض تعمیرات برنامه ریزی نشده، هزینه های قانونی غافلگیرکننده است.

کاهش جریان نقدی

سپس با وام های پولی با بهره بالا، جریان نقدی خود را کاهش نمی دهید تا هزینه تعمیرات کوچک مورد نیاز برای اجاره قانونی واحد را بپردازید یا به کارت های اعتباری خود برای پرداخت به پیمانکاران پرداخت کنید. با پیش پرداخت نقدی، وام مسکن و طرح تجاری خود، یک ملک واحد بخرید. هدف را تعیین کنید که واحد را برای درصد از ارزش کل آن در ماه اجاره کنید.به عنوان مثال، یک خانه باید حدود هزار در ماه اجاره شود. سپس استراتژی خود را اعمال کنید.

خط آخر

چند ماه اول اجاره را از جدید خود دریافت کنید. صندوق اضطراری خود را بازسازی کنید، زیرا ممکن است به هزاران برای تعمیر آبگرمکن خراب یا سوراخ در سقف نیاز داشته باشید. پول کافی برای بازسازی بعدی یا پیش پرداخت خود پس انداز کنید.سپس برای خرید ملک بعدی به دنبال وام مسکن باشید و را تکرار کنید. برای خرید تعدادی ملک عجله نکنید. بدهی ریسک را چند برابر می کند و شما نمی خواهید در نهایت با یک میلیون بدهی غیرقابل باقی بمانید.

زیرا سعی کرده اید ده ملک اجاره ای را بدون هیچ تجربه ای به عنوان صاحبخانه مدیریت کنید. همچنین نمی توانید با یک شرکت مدیریت املاک اشتباه کنید. سعی نکنید چندین ویژگی را به طور همزمان تعمیر و ورق بزنید. به آرامی رشد کنید تا حاشیه ای برای جذب هزینه اشتباهات داشته باشید.به همین دلیل است که شما باید یک تا سه ملک اجاره ای در سال بخرید، نه ده موردی که برخی از برنامه های سرمایه گذاری املاک توصیه می کنند. هر بار یک ملک را بخرید و ورق بزنید، مهم نیست چقدر طول بکشد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *