گزینه های زیادی برای کسب درآمد

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند یک ایده عالی باشد شما فقط باید بدانید که به دنبال چه هستید. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در: کجا پول خود را بگذارید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ممکن است ایده خوبی برای کسب درآمد در درازمدت با انجام کار کم باشد. بسیاری از با خرید ملک در بازارهای داغ که به نظر می رسد ارزش آن به طور طبیعی افزایش می یابد. گزینه های زیادی برای کسب درآمد از سرمایه گذاری املاک و مستغلات وجود دارد.

گزینه های زیادی برای کسب درآمد

اما واقعیت چیست؟ آیا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ایده خوبی است ؟پیش فروش آپارتمان در رودهن راه های مختلف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در چیست؟ داغ ترین بازارهای املاک و مستغلات کشور در حال حاضر کجا هستند؟ در این مقاله، همه چیزهایی که باید در مورد سرمایه گذاری املاک در بدانید را به تفصیل بیان می کنیم.سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در زمانی است که شما قطعاتی از املاک و مستغلات را برای کسب سود خریداری می کنید، اجاره می دهید، اجاره می کنید ویا می فروشید.

دارایی مهم در تنوع سبد

برای بسیاری از ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک دارایی مهم در تنوع سبد آنهاست که می تواند با ارزهای دیجیتال، سهام و اوراق قرضه و غیره ترکیب شود.اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، می توانید از راه های مختلفی درآمد کسب کنید، از جمله خرید املاک کم ارزش، تعمیر آنها و فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر. یکی دیگر از روش های رایج سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، خرید ملک اجاره ای یا ملک تعطیلات و کسب درآمد از اجاره است. کسب درآمد از این راه فقط به املاک مسکونی محدود نمی شود.

دارایی مهم در تنوع سبد

شما همچنین می توانید یک ملک تجاری مانند یک فضای اداری یا یک انبار خریداری کنید و آن را به مشاغل اجاره دهید.گزینه دیگر این است که رویکردی منفعلانه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات داشته باشید، به عنوان مخالفت با مشارکت فعال در خرید و فروش. برخی از نمونه‌های آن سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات یا صندوق‌های قابل معامله در بورس املاک  است، که سرمایه‌گذاری‌های سهام مانندی هستند که به شما امکان می‌دهند .

اتخاذ رویکرد غیرمستقیم‌

روش های مختلف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات راه های زیادی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در وجود دارد که یکی از نقاط قوت این نوع سرمایه گذاری است. کیان مهر پارس برخی از گزینه‌های رایج‌ تر عبارتند از خرید و مدیریت یک ملک توسط خودتان یا اتخاذ رویکرد غیرمستقیم‌ تر و سرمایه گذاری در یک تراست یا صندوق، همانطور که در بالا ذکر شد. در هر صورت، شما قادر خواهید بود رویکردی را پیدا کنید که متناسب با برنامه و بودجه شما باشد.

اتخاذ رویکرد غیرمستقیم‌

در اینجا برخی از روش های محبوب تر برای نزدیک شدن به سرمایه گذاری املاک و مستغلات در آمده است:در اینجا نگاهی دقیق تر به هر یک آورده شده است:هنگام خرید خانه، در اصل سرمایه گذاری بلند مدتی انجام می دهید که به آن سهام می گویند ، یعنی تفاوت بین ارزش خانه شما و مبلغی که بابت نوع وام مسکن خود بدهکار هستید. هنگامی که پرداخت های وام مسکن ماهانه را انجام می دهید، حقوق صاحبان سهام شما افزایش می یابد. این روش دیگری برای گفتن این است که سرمایه گذاری شما افزایش می یابد.

خط آخر

اگر ارزش خانه شما، چه به دلیل ارزش بازار و چه به دلیل بازسازی، افزایش یابد، ارزش سهام سرمایه گذاری شما نیز افزایش می یابد.فروش املاک و مستغلات یک روش بسیار محبوب برای نزدیک شدن به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در است. رایج ‌ترین راه برای برگرداندن ملک، خرید خانه‌ای است که رویه آن را ثابت می‌کند، که در غیر این صورت به عنوان ملک مضطرب شناخته می‌شود . گزینه دیگر خرید خانه های سلب مالکیت یا حراجی است که معمولاً تحت ارزش بازار به فروش می رسند.

صرف نظر از این، هنگامی که بازسازی می کنید، ارزش فروش مجدد اغلب افزایش می یابد.چالش در املاک ورق زدن این است که بدانید کدام نوسازی بیشترین ارزش فروش مجدد را به همراه خواهد داشت. در بدترین حالت، در نهایت برای بازسازی هزینه بیشتری می پردازید که بازده سرمایه خود را دریافت خواهید کرد.اگر می خواهید از خانه ای بدون نیاز به ورق زدن و بازسازی آن سود ببرید، خرید ملک اجاره ای می تواند جایگزین خوبی باشد. سرمایه گذاران املاک می توانند خانه های و حتی خانه های شهری را اجاره دهند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *