شرایط پروژه های آپارتمانی در غرب تهران منطقه 22

در اینجا برخی از مزایای خرید خانه در باشاک شهیر آورده شده است: بشاق شهیر یک محله جدید است، بنابراین همه خانه ها مدرن و خوش ساخت هستند. فضاهای سبز و پارک های زیادی در باشاکشهیر وجود دارد که برای خانواده هایی با فرزندان خردسال ایده آل است. مدارس باشاکشهیر از بهترین مدارس استانبول هستند. خرید آپارتمان در رودهن در نزدیکی فرودگاه جدید استانبول قرار دارد و ایستگاه متروی خود را دارد، بنابراین رفت و آمد در آن بسیار آسان است.

کمک گرفتن از دپارتمان املاک برای انتخاب آپارتمان مناسب

اسنیورت یکی از معروف ترین مکان ها برای خرید ملک در استانبول است. این منطقه به تازگی توسعه یافته با بسیاری از امکانات مدرن و ارتباطات حمل و نقل خوب است. در اینجا برخی از مزایای خرید خانه در اسنیورت آورده شده است: اسنیورت یک منطقه نسبتا جدید است، بنابراین می توانید با پول خود بیشتر از سایر نقاط استانبول دریافت کنید. امکانات رفاهی و مدرن بسیاری مانند مراکز خرید، بیمارستان ها و مدارس در آن وجود دارد.

فروش و پیش فروش واحد های مسکونی و اداری از طریق کارگزاری های زیر نظر تعاونی ها

اسنیورت با وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی به بقیه استانبول متصل است و رفت و آمد را آسان می کند. اگر به فکر خرید ملک در هستید، در اینجا برخی از مزایای اصلی شما آورده شده است: تنها 20 دقیقه با حمل و نقل عمومی از مرکز شهر فاصله دارد، بنابراین می توانید به راحتی به محل کار خود بروید یا برای تفریح ​​به بیرون بروید.

طیف وسیعی از املاک در از آپارتمان گرفته تا ویلا وجود دارد و پروژه شمشاد این بدان معنی است که شما باید بتوانید ملکی را پیدا کنید که نیازها و بودجه شما را برآورده کند. از پیوندهای حمل و نقل عالی لذت ببرید، زیرا بسیاری از خطوط اتوبوس و مترو از منطقه عبور می کنند و این باعث می شود تا در استانبول رفت و آمد کنید.

شرایط پروژه های آپارتمانی در غرب تهران منطقه 22

زمان تحویل آپارتمان های ساخته شده توسط دولت

برخی از مزایای خرید خانه در کادیکوی این است که یک منطقه بسیار مرکزی است و بنابراین دارای ارتباطات حمل و نقل عمومی خوب، نزدیک به مرکز شهر و دارایی های متنوع در دسترس است و همچنین دارای فضای سبز و پارک فراوان است که آن را به یک مکان تبدیل می کند. مکانی عالی برای زندگی اگر در خارج از کشور هستید و قیمت ملک در مقایسه با سایر مناطق شهر نسبتاً مناسب است.

آینده بخش املاک و مستغلات در استانبول امیدوار کننده به نظر می رسد. بخش املاک و مستغلات در استانبول در سال های اخیر رشد سریعی را تجربه کرده است و این شهر به مکانی بسیار جذاب برای سرمایه گذاری در املاک تبدیل شده است. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد، از جمله اقتصاد رو به رشد شهر، بهبود زیرساخت ها و افزایش گردشگری.

فروش و پیش فروش واحد های مسکونی و اداری از طریق کارگزاری های زیر نظر تعاونی ها

خط آخر

آینده بخش املاک و مستغلات در استانبول واقعا امیدوارکننده به نظر می رسد، زیرا انتظار می رود جمعیت شهر در سال های آینده به طور قابل توجهی رشد کند، که منجر به افزایش تقاضا برای آپارتمان ها، به ویژه، افزایش قیمت و سرمایه گذاری بیشتر خواهد شد. فرصت ها در این بخش

اکنون در تماس با مشاور املاک ما درنگ نکنید تا شما را از مهمترین فرصت های املاک موجود در بازار املاک ترکیه مطلع کند، مشاوره های متمایز را دریافت کنید و در تورهای میدانی جامع با ما باشید تا از مهمترین پروژه های موجود و فرصت های موجود مطلع شوید. .

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *